Easthetic ´11

8/09/2011 10:57:00 PM

Ahojte,
cez víkend som bola na Zemplínskej Šírave na druhom ročníku festivalu Easthetic (www.easthetic.sk). Bol to príjemný víkend, veľa zábavy, koncertov a zážitkov. Z koncertov ma veľmi príjemne prekvapili napr. Midi Lidi a Kazety z Českej Republiky, či pre mňa nové slovenské kapelky ako napríklad Kolowrat alebo Rara Avis. A okrem toho samozrejme aj moje už známe a oblúbené kapely ako Vidiek, Puding Pani Elvisovej a Para. Okrem hudby sa dalo vidieť aj viacero zaujímavych divadelných predstavení, zúčastniť sa filmových prednášok Petra Konečného (www.kinema.sk) alebo si pozrieť prácu streetartových umelcov.
Na festivale som bola s priateľom, ktorý sa po mesiaci vrátil domov zo zahraničia a pár známymi, ktorých som tam stretla. Vyšlo nám aj krásne počasie, bolo teplúčko a slnečno, dokonca som si v sobotu aj zaplávala. Festivalová pohodička ako má byť :)Koncert VetroplachuEnjoy it pub - robili výborný bazový fresh drink♥♥♥Takto priateľ relaxoval medzi koncertmiObed, skvelá polievka so syrom a langoš (langoš už nikdy viac :D)Moja kabelka so žltým pršipláštom
Najlepší sobotný koncert - Midi Lidi

You Might Also Like

1 komentářů

  1. super fotky :) zboznujem festivalovu atmosferu, len skoda ze tento rok som sa na ziadny nedostala a uz ani nedostanem :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017