New in 1

8/18/2011 03:35:00 PM

Ahojte,
v pondelok som absolvovala nejaké tie nákupy... Prešla som pár obchodov a sekáčov. Opäť som objavila mnoho úžasných vecí. Šatka CELINE ParisTielko/šaty H&M Zaujímavá kabelka, bez značky ale s krásnym vzoromŠaty Garden Collection by H&M

Okrem toho som si kúpila ešte pár vecí v drogérke, ale tie asi nie je vhodné sem dávať :)

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017