1.18.2012

Nákupy u elfov, New in 2


Ahojte :)
dnes by som sa s Vami rada podelila o svoje skúsenosti s prvým nákupom
kozmetiky E.L.F. Určite ste o nej už počuli. Je to značka pochádzajúca z USA. V prvom rade musím pochváliť neskutočne rýchle dodanie. V stredu večer som poslala objednávku a v piatok mi teta poštárka doniesla balíček. Poštovné 2,5E je tiež vcelku rozumné.
A toto som si objednala (ospravedlňujem sa za zlú kvalitu fotiek, fotené len mobilom)


1. Zit Zapper (6ml, 1,73E)
Skvelá vecička na zapálené miestá na tvári. Večer idete spať, zbadáte začínajúcu vyrážku. Nanesiete trošku Zit Zappera a ráno sa opäť zobudíte krásne. Balenie je praktické, zmestí sa skoro všade. Jedine čo mi na ňom trošku vadí je roll-on aplikátor. Mám pocit, že niekedy z neho proste nič neide. Ale možno to je len môj pocit, lebo mi to robia všetky veci s roll-onom, ktoré doma mám :)

2. Aplikátor na líčenie detailov (1,73E)
Osobne na aplikáciu tieňov nepoužívam penové aplikátory, pretože sa mi s nimi nepracuje dobre. Tieto štetce sú pre mňa stvorené. Výborne sa používa a vytvára skvelé prechody medzi jednotlivými farbami. A nepĺzne.

3. Očné tiene Quattro (2,5g, 1,44E)
Objednala som si paletku Pretty pink. Trošku sklamanie, pretože biely a najsvetlejší ružový sú slabo pigmentované a skoro vôbec ich na očiach nevidno. Ostatné dva odtiene sú v poriadku. Paletku som dala vyskúšať aj mamke, a tá je s nimi veľmi spokojná (myslím, že posledný týždeň sa maľuje len na ružovo :D). Ale za tú cenu sú myslím úplne OK. Určite skúsim objednať iné odtiene. Dokopy ich majú 18!.

Ja som teda jednoznačne spokojná a objednávku z e.l.f. Vám určite odporúčam (www.elfkozmetika.sk).

Mimochodom, aké je u Vás počasie? U nás to vyzerá asi takto :)


1 komentár:

  1. u nas je nasnezene a uz aj mokro vdaka dazdu...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017