Skúškové, zaokrúhľovacie ...

1/09/2012 08:50:00 PM


Predpokladám, že drvivá väčšina z Vás to pozná... Sedíte na zadku celé dni nad rôznymi hrubšími aj tenšími knihami a snažíte sa do hlavy natrepať čo najviac informácií. Či už sa učíte na skúšky, alebo Vám v škole zaokrúhľujú známky.

Dúfam, že sa Vám darí... Nie tak ako mne :D. Ako vždy som si urobila pekný plánik (chcela som začať 2.1., pekne som si to rozdelila na jednotlivé dni) ale začala som samozrejme až 5.1. A teraz si nadávam, že to určite všetko nestihnem, skúška sa blíži a nejako mi to do tej hlavy neide. Tak držte v stredu prsty, aby som to urobila. Btw, bude to skúška zo štatistiky :/
Ako sa Vám darí? Prázdniny ste si dúfam užili do sýtosti a poriadne si oddýchli!
Prajem krásny deň a pripájam malý štatistický vtip :)



PS: Pripravujem pre Vás porovnávanie 3 čistiacich masiek na tvár. A okrem toho klasické blogové posty - čo je v mojej kabelke, kozmetickej taštičke a podobne :)

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017