Spring wishlist

2/26/2012 06:14:00 PM


Ahojte,
dnešný článok je venovaný veciam, po ktorých mi momentálne srdce piští. Niektoré sa chystám kúpiť, nad ostatnými budem zatiaľ snívať. Ale možno tento wishlist poslúži mojim blízkym ako tip na darček :D

1. Farebné nohavice (najlepšie červené, ale spokojná budem aj s peknou zelenou)
2. Parfum Daisy Marc Jacobs (krásna vôňa v úžasnom flakóne, ako stvorená na jar)
3. Kvietkovaný šál/šatka (kvietky sú podľa mňa typickým symbolom jari, takže nesmú chýbať)
4. Hodinky sovička (hodinky na ruke mi vadia, takže prívesok na krk je pre
mňa lepšia alternatíva)
5. Neónové laky na nechty (trend, ktorý sa mi veľmi páči a taká kolekcia lakov by mi urobila veľkú radosť)
6. Crossbody kabelka (nemám doma ani jednú hnedú kabelku, lebo hnedú nemám veľmi rada. Ale tento odtieň by som asi riskla)
7. Kvietkované Conversy (proste dokonalé, nemám čo dodať)
8. Kvietkované šaty (pár kvietkovaných šiat už doma mám, ale sú skôr na bežné nosenie. Teraz by som chcela niečo elegantnejšie)
9. Oxfordky (veľmi sa mi oxfordky páčia, ale neviem sa rozhodnúť či chcem vysoké alebo nízke)

Ešte sa Vám chcem pochváliť náušnicami, ktoré som vyhrala ako cenu útechy v giveaway u Niky a Zuzky (ich blog si môžete pozrieť TU). Ospravedlňujem sa za neostrú fotku.
Chystáte sa na nejaké "jarné" nákupy? Čo by Vám aktuálne spravilo radosť? A tiež sa už tešíte na jar?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Super wishlist, skoro ve všem se s tebou shoduji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, tu Daisy jsem měla a voní nádherně, skvělá volba!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju raz zavoňala na mamčinej známej, a odvtedy ju nemôžem vyhnať z mysle :).
      Rovnako to bolo aj s Chanel Chance, ktorý používam momentálne. Akurát ten je na teplé počasie dosť ťažký :)

      Odstrániť
  3. Ja chcem veľa podobných vecí ako ty. Hlavne by som chcela tie kvietkované tenisky, oxfordky (určite nízke, zdajú sa mi viac univerzálnejšie) a farebné nohavice ( tiež buď červené alebo zelené). Držím palce, aby sa ti to podarilo zohnať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Kabelku som si už kúpila cez týždeň :D
      a oxfordky snáď budú zajtra O:-)

      Odstrániť
  4. pekny wishlist
    ja si wishlisty nerobím ja idem do obchodu a čo sa mi pači tak si kupim :) ale ta satka vyzera uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :)
      len škoda, že šatka je len naslepo stiahnutá z netu :/

      Odstrániť
  5. červené nohavice boli na mojom wishliste a už ich aj mám :)) Daysinu mám tiež doma ! tú vônu jednoducho milujem :) Oxfordky boli pre mna tiež nutnostou :D :) a ešte mám na zozname nejaké tie kvietkované šaty :) dúfam že sa mi podarí nájst ti správne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie, už sa intenzívne za šatami obzerám a oxfordky sú na programe zajtra, snáď nájdem :)

      Odstrániť
  6. tie laky maju krasnu farbu!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Červené gate mali v H&M za 10ecok,sme si aj so sestrou obe kupili, sme vyzerali asi funny, ked sme sa stretli vo vlaku :D
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jj, už som na nich pozerala, ale viac sa mi páčili v Mangu... Takže už len počkať na dane :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017