Nailpolish Tag - ukáž svoju zbierku

3/03/2012 09:42:00 PM

Týmto príspevkom reagujem na výzvu od Terezky "Missbeautyaddict" (TU).

Pravidlá:
- odpovedz na nasledujúce otázky
- označ ďalšie 3 bloggerky, ktoré posunú článok ďalej a taktiež odpovedia na otázky

Do komentára pod tento príspevok pošli odkaz na tvoj článok, v ktorom si splnila predošlé dva body...

1. Koľko lakov na nechty vlastníš? + foto
Doma ich mám 42, z toho však nepoužívam skoro všetky. Ako môžete vidieť na obrázku, je tam množstvo ružových lakov. Tie používa hlavne mamka, ja len občas. Ružová nie je práve moja najobľúbenejšia farba. Okrem tých doma mám ešte pár na intráku, asi 4-5.

2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Obľúbená značka je Avon. K ich lakom mám najlepší prístup (otvorím katalóg a vyberám), majú skvelé farby (aj keď veľa ružovej) a vyhovuje mi aj ich výdrž.

3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno, napíš ten najlepší a kedy to bolo...
Laky dostávam pomerne často. Najväčšiu radosť som mala zo strieborného holografického značky Golden Rose (na obrázku je v druhom rade hneď prvý - malý a hranatý). Dostala som ho minulý rok na narodeniny od (škoda že už) bývalej spolubývajúcej.

4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Momentálne červený lak značky Mavala - odtieň London. Na obrázku ho nenájdete, je to jeden z tých, ktoré mám na intráku.

5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Asi by to bola rockovo inšpirovaná kolekcia. Teda výrazné farby - čierna, krvavá červená, tmavá fialová a strieborná. Okrem toho by obsahovala aj nejaký priehľadný s trblietkami v tvare hviezdičiek alebo lebiek a nálepky! Na nálepky som maniak :D

6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Obľúbený lak sa u mňa pomerne často mení. Momentálne sú to Sequined Turquoise a Twilight Blue od Avonu.

Pokračovanie tejto reťazovky teraz zverujem do rúk týmto slečnám:

You Might Also Like

25 komentářů

  1. ooo kolka pocta :D no veru pripravim aj ja post, aj ked moj bude taky slabsi, ja nemam nejako vela lakov, ale neprerusim tento retazec ;)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žiadna pocta, bolo automatické, že to budeš ty, koho vyberiem :)
      Teším sa na článok ♥

      Odstrániť
  2. hmm z avonu nemám ešte žiadny lak :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš teda velkou sbírku! :) Já jí měla taky velkou, ale nedávno jsem vyhodila ty který už byly vyschlý nebo už se mi nelíbily, no zbylo mi jich pár. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale myslím, že zbierku Missbeautyaddict asi neprekonám :)

      Odstrániť
  4. Ja som tiež ešte nikdy neskúsila lak od avonu, musím to nejako napraviť :D Ja mám zas na nechtoch najradšej ružovú, alebo červenú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich môžem len odporúčať :)
      Ružová je fajn, pokiaľ nie je na mne :)

      Odstrániť
  5. Chtěla bych Tě pozvat na můj blog, kde právě probíhá giveaway o pánské boxerky s mitivem Hello Kitty, které jsou skvělé jako dárek pro přítele. Pokud máš o ně zájem, tak se určitě podívej na mé stránky a zapoj se, akce končí už příští neděli 10. března, tak ať to stihneš. (http://btbentime.blogspot.com/2012/02/vyhlasuji-oficialne-1.html)

    PS: neber toto pozvání jako reklamu, blog mám krátce a nepřihlásil se mi skoro nikdo, tak bych chtěla boxerky udat.

    Pěkný den, BT.Bentime

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pozvánku, určite sa prídem pozrieť :)

      Odstrániť
  6. Uhuhuuu tak chvilku potrva kym sa k tomu dostanem ale istotne raz ano :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že áno, lebo na tvoj príspevok sa náramne teším :)

      Odstrániť
  7. Ďakujem za pozvanie ♥
    Môj výtvor nájdeš tu :
    http://crystal-people.blogspot.com/2012/03/nails-nails-nails.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. lucky ! i don't even have half of the amount =p

    hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration!
    I am also hosting a giveaway- a hand made steam punk ring with a blue Swarovski crystal! easy rafflecopter entry.XO

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration!
    I am also hosting a giveaway- a hand made steam punk ring with a blue Swarovski crystal! easy rafflecopter entry.XO

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No to bude dlhy clanok, kazda mame poriadu krabicu plnu lakov :D Sestra ich ma podstate viac, haha, som zvedava, kolko ich bude, ked ich spocita :D Ja mam vsetky svoje v BA, takze ked tam dojdem, nafotim ;)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne farby máš.. inak srdečne ťa pozývam na môj blog kde prebieha giveaway o lak, tiene a náramky :) http://kristinafox.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow, ina zbierka.. :) Super :) Asi zavidim..:D len zas.. tolko lakov by som aj tak nevyuzila..

    http://barborasthisandthat.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      ja tomu tiež niekedy nerozumiem, že ich je toľko... ale dá sa to zmáknuť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017