New in 3

3/18/2012 12:39:00 AM

Dnes len krátko o novinkách v mojom šatníku a kozmetickej taštičke.

Najskôr o tých v šatníku... Teda, skôr v botníku a kabelkovej zbierke. Dve veci, ktoré môžem z wishlistu vyčiarknuť a veľmi sa im teším. Asi pri mne stálo šťastie, obe mám z výpredaja, a to znamená, že čoskoro pribudne aj kvietkovaná šatka :)
Karamelová kabelka C&A
Nízke Oxfordky Baťa


Kozmetických noviniek je dnes trochu viac, ale o to kratšie o nich budem písať. Budú recenzie :). Takže, čo pribudlo:
Schauma Cotton Fresh - nezmývateľný ošetrujúci sprej na mastiace sa vlasy
Maybelline Affinitone make-up
Maybelline Colossal volum´ express maskara
Avon rúž Pink Crystals odtieň Sparkling Nude

Tento víkend trávim na intráku. S priateľom sme sa dohodli, že konečne po dlhom čase strávime víkend spolu sami. Takže sa prechádzame, varíme a napchávame sa :D. Dúfam, že aj vy si užívate krásny teplý víkend a nenudíte sa doma :)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Tie oxfordky sú perfektné. Ja už dlhšie hľadám také, čo by sa mi páčili ,ale zatiaľ nič :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      držím prsty, aby si našla :)

      Odstrániť
  2. mam affinitone aj colossalku :D na affinitone tiez chystam recenziu, tak potom porovname dojmy ;)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta kabelka a oxfordky se mi moc líbí!:-)Na tu Avonku jsem zvědavá:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. som zvedava ako budes spokojna s affinitonom, citala som nan pozitivne aj negativne recenzie..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som ho začala používať a zatiaľ celkom vyhovuje :)

      Odstrániť
  5. Botky jsou krásné a make-up od Maybelline jsem si už několikrát koupila, je vážně super no a vlastně používáme obě i řasenky Maybelline :-) Pěkné věcičky :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017