ACAICO Powder Bio

4/04/2012 07:53:00 PM

Poznáte Acai? Ja som tieto dokonalé bobuľky ochutnala v lete na Easthetic-u, ale odvtedy som ich nevedela zohnať. Dnes sa na mňa usmialo šťastie a mamka mi doniesla balenie Acai prášku. Takže od zajtra ich začnem užívať a uvidíme :)

Acai sú plody palmy Euterpe oleracea rastúcej v Brazílií. Sú to malé tmavé bobuľky, podobajú sa na čierne ríbezle. Voňajú perfektne a chutia ako lesné plody.
Podľa slovenského distribútora (acaimania) je Acai:
- bohatý zdroj antioxidantov
- podporuje imunitný systém
- pomáha s chudnutím
- znižuje hladinu cholesterolu a
- zvyšuje energiu.

Zohnať ho môžete v rôznych formách, sušený ako prášok alebo kapsule, alebo mrazený ako bobuľky či dreň.

Máte s Acai nejaké skúsenosti? Účinkoval, alebo nie? Ja som na nete čítala viacero názorov, tak som zvedavá, ku komu sa nakoniec prikloním :)

zdroj informácií: wikipedia, www.acaimania.sk
obrázok: www.purpleberry.sk

You Might Also Like

4 komentářů

  1. mame to doma ako mrazeny prasok ci co to je. neviem ci ucinkuje, ale je to celkom chutne s jogurtom, s musli alebo ovocim. Urcite to obsahuje tie ziviny, podla mna to je ucinne, snad by nerobili okolo toho taky humbuk:D ale kto vie..;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si to kupovala hlavne kvôli účinkom na imunitu, ktorej asi nie som nejak extra sympatická, ale chce to asi dlhší čas na posúdenie či účinkuje... Ďalšie balenie si už kúpim ale v mrazenej forme, lebo prášok je bez chuti :(

      Odstrániť
  2. To neznám, ale vypadá to moc zajímavě.Díky za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017