AVON Pink Crystals Lipstick

4/21/2012 11:20:00 PM

Dnes konečne po dlhom čase recenzia :). Aj Vás tak strašne v škole trápia? Posledných pár týždňov sa neviem zastaviť s učením.. Tento víkend sa učím až na 2 zápočty, tak by som sa mala viac snažiť. Ale som chorá, tak snáď si môžem dovoliť aj trošku oddychu, že?
Ale k recenzii... Budem sa venovať rúžu Pink Crystals od AVON-u. Vo svojom živote som už vyskúšala neskutočné množstvo rúžov. Nikdy som však nevedela pre seba nájsť ten správny odtieň. Červená je pre mňa tabu, vo svetlej ružovej si pripadám divne, v tmavej ako ľahká žena a do fialovej by som asi nikdy nešla. Bola som v podstate už zmierená s tým, že budem používať len lesky. 
Pred nejakým časom boli v AVON-e ku kúpe nejakých výrobkov aj rúže za fajn cenu (okolo 2E). Vzala som si teda odtieň Sparkling Nude, vlastne ani neviem prečo, ale asi ma zaujal. 
Ale poďme k samotnej recenzii. Ako vidíte na obrázku, rúž má veľmi pekné decentné balenie. Zatváranie je skvelé, drží pevne. Samotný rúž je krémovej konzistencie s príjemnou vôňou melónu. Nanáša sa dobre. Obsahuje veľa ružových trblietok, ktoré mám rada (môj drahý nie, ale veľmi mu pristanú :D). 
Odtieň nie je vôbec krycí. Skôr perám dodá taký príjemný žiarivý farebný nádych. Keďže na rúže nie som zvyknutá, tak mi to vyhovuje. Pery trocha vysušuje, ale keď si ich pred rúžom pretriem balzamom, je to v pohode. Výdrž nie je nejaká extrémna. Vydrží šálku kávy/čaju, obed už nie :). 
V mojom prípade mu teda dávam 7,5 z 10 bodov. Sťahujem za slabšiu výdrž a mierne vysušovanie. Ale aj napriek tomu, mu ostanem verná. Alebo aspoň pokým neobjavím iný rúž, ktorý mi bude vyhovovať viac ako tento. 
  
Máte nejakú skúsenosti s ružmi z AVON-u? Alebo aké rúže používate? Niečo, čo by ste mi odporučili? :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Se rtěnkama jsem na tom podobně...Takže když už jsem si nějakou občas pořídila, vždycky to bal takový nějaký podobný odstín jako tato tvoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že takýmto odtieňom sa nedá nič pokaziť :)

      Odstrániť
  2. tri krát som si objednala rúž z Avonu a tri krát odtieň nesedel, takže kvalitka, nič nieje lepšie ako vyskúšať si to live ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, naživo je naživo :)
      s výraznejšou farbou by som neriskovala, radšej by som si objednala najskôr vzorku :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017