Blush... brush? :)

4/08/2012 02:49:00 PM

Ahojte kočky,
potrebovala by som si zaobstarať dobrý štetec na líčka. Momentálne používam taký, ktorý bol pribalený ako darček pri niečom na čo už nepamätám, ale je dosť drsný a nevyhovuje mi. Neviete mi nejaký poradiť? Ideálny by bol taký, ktorý by ma cenou nezruinoval, aby mu nepadali chĺpky a bol syntetický.
Poznáte niečo vhodné? Resp., aký štetec používate vy? Ďakujem za všetky rady :)
obrázok: www.cosmeticsclub.com

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Zuzka a Essence si skusala? ja osobne ho sice nemam, ale mam na tiene od nich a je skvely ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neskúšala, ale po pravde som ho ešte nikde nevidela :) musím pohľadať v Košiciach :)

      Odstrániť
  2. Já mám štětec na tvářenku od Essence a jsem s ním vcelku spokojená, takže doporučuju :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi ho teda pôjdem rovno kúpiť :)

      Odstrániť
    2. aj ja mam od Essence a je super!:) a aj lacny:P

      Odstrániť
  3. máš moc pěkný blog, dávám follow a budu ráda, když se připojíš i Ty ke mě;-)
    Jinak Essence mohu doporučit rozhodně;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já používám štětec ze Sephory nebo z Yves Rocher!:-) Oba jsou super:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, Sephoru tu nikde nemám, ale pôjdem si ho pozrieť (a snáď) aj kúpiť hneď ako sa v lete dostanem do Prahy :)

      Odstrániť
  5. mne vyhovuju stetce zo Sephory s tym Essence az taka spokojna nie som (nenaberie sa mi nan moc licenky, teda skoro ziadna)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S týmto súhlasím, mne to však vyhovuje, radšej vrstvím. Párkrát som to prehnala :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017