Chanel Chance

5/22/2012 07:25:00 PM

Ahojte :)
ako sa máte? Viem, že dlhšiu dobu tu nič nepribudlo, za čo sa ospravedlňujem. Mala som veľa (aj) povinností. Oslava narodenín, zápočty, skúšky atď., určite to poznáte. Musím sa však pochváliť, že už mám za sebou 3 skúšky. Ešte ma čakajú 2 ďalšie a odovzdať 15 strán diplomovky. Dúfam, že to bude rýchlo za mnou :)

Tento článok mal pôvodne byť o mojej parfémovej zbierke, len ju nejak neviem dať dokopy. Niečo mám doma a niečo na intráku. Tak som sa rozhodla, že Vám o nich napíšem osobitne. 

zdroj: www.yourstylentrend.com

Dnes sa budem venovať môjmu momentálne favoritovi, ktorým je Chanel Chance. K tomuto parfému som sa dostala náhodou, cez spolužiačku ktorá ho tiež používa.
Osobne mám veľmi rada svieže, citrusové vône a Chanel Chance je úplne iný. Je to veľmi výrazná, ťažšia kvetinová vôňa. Keby som si najskôr prečítala jeho zloženie na nete, ani mu nedám šancu. 

Hlava: korenie, hyacint
Srdce: jazmín, vetriver
Základ: pižmo, pačuli, ambra, kosatec


Ale toto bola láska na prvé ovoňanie. A potom som videla cenu... Ale mám ho, po roku a pol snívania :). Vonia dosť charakteristicky, niektorí ľudia v mojom okolí ma podľa neho už poznajú. Zvyknem si ho nastriekať priamo na pokožku tam, kde pulzuje krv (zápästia, krk, ...) a na vlasy, vďaka čomu mi ich môj drahý stále ovoniava. Jeho výdrž je pomerné dobrá, cítim ho na sebe aj po pár hodinách. Okrem toho sa mi páči aj flakón - okrúhly a elegantný (skoro ako ja) :D. Mimochodom, podľa môjho spolužiaka je veľmi sexy, čo tiež nie je na zahodenie ;).
Je to však parfém vhodnejší na zimu a chladnejšie obdobie. V lete ho teda neplánujem používať, vymením ho za niečo sviežejšie a jemnejšie. 

Čo Vy a Chanel Chance resp. parfémy všeobecne? Aké preferujete? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak parfém Chanel jsem ještě nikdy neměla...:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že je na čase to napraviť :)

      Odstrániť
  2. Vonu nepoznam.. nabuduce ocuchnem. :) Parfemy zboznujem... radsej ist von aj nenalicena, ako bez parefmu :D

    Ja mam naj Idole d'Armani... :)

    http://barborasthisandthat.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Idole som zas ja ešte neskúšala :) ďakujem za tip :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017