Túžim...

5/25/2012 07:22:00 PM

 www.wallpaperpicture.net

Mala by som sa učiť. Už fakt... Veď budúci týždeň ma čakajú 2 skúšky. Len ma dnes akosi Rogers, Adler a dokonca ani Ellis nedokážu zaujať. Namiesto toho snívam o malom ostrove (napríklad ten na obrázku), kam by som mohla na nejaký čas od tohto všetkého ujsť. Bola by som tam len ja a tá úžasná kopa kníh, ktorá mi od začiatku semestra rastie na stole a čaká na prečítanie. 


Večer by som mala ísť niekam s kočkami, dúfam, že sa aj ozvú, zatiaľ sú obe ticho. A zajtra ma čaká rodinná oslava narodenín. Tentokrát netypicky - budeme grilovať. Už sa neviem dočkať, pretože väčšinu príbuzných som nevidela od Veľkej Noci a grilované ja môžem. Dole som Vám cvakla darčeky od priateľov, posledný rok som asi poslúchala, keďže som toho dostala toľko :).
Čo plánujete robiť tento víkend? Užite si to, nech už je to čokoľvek! 

top C&A/blúzka H&M/súprava náušníc a prsteňa ebay/blahoželanie/darčeková karta H&M/darčeková karta Deichmann/ozdoby na nechty S-he/3x lak Single Butterfly/1x lak Vollare/2x lak Essence

PS: Keď spravím obe skúšky, bude budúci víkend giveaway/súťaž. A keď nespravím, bude aj tak :D Čo by ste radšej? A aký darček by Vám spravil radosť? :)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Misery som čítala a mám aj presne túto anglickú verziu a musím ťa varovať, fakt som sa bála :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za upozornenie, nebudem ju čítať v noci :D

      Odstrániť
  2. uplne chapem, ja by som sa momentalne exportovala do nejakej bubliny ako vo filme Fontana alebo co a vypla si mozog, lebo strasne obdobie prezivam. ucit by som sa mala na statnice, ale nemozem sa sustredit, tak vytrvalo pozeram na stenu a premyslam a pomedzi to pofnukavam ... drz sa, das to s prehladom a budes mat pokoj ;) uzijes si krasne leto, nie ako ja, sama budem doma a potom ak sa podari pojdem na chmelovu brigadu a cely mesiac s nim budem pracovat a rozmyslat o tom, ako ho stale lubim :/
    a GW by ma potesila asi kazda jedna, ale bolo by super, keby si do nej dala nieco, co sa tebe samej paci/mas to rada, take mam najradsej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mrzí ma to... Naozaj tam nie je možnosť, že sa to ešte dá do poriadku? Dúfam, že sa čoskoro budeš cítiť lepšie :-*. Neuvažuješ nad tým, že by si na brigádu šla inam?
      Ďakujem za povzbudenie, len keby moje lenivé a prepracované mozgové bunky chceli spolupracovať :D.
      Ohľadne GW ma dnes pri babách niečo napadlo a vystihuje to presne tvoj návrh :)

      Odstrániť
  3. Krásný ten první obrázek.:.))



    jsem tvůj follower a budu ráda, když i ty budeš mým..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvely vyber knih (citala si od Kinga Geraltovu hru? Moc doporucujem!) a ten ostrov by som brala aj ja! :)

    PS. Inspirovana tymito krasnymi blogmi som si jeden tiez zriadila (http://barborasthisandthat.blogspot.com/). Az budes mat cas a chut, budem rada, ked sa zastavis. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!
      Geraldovu hru ešte nie, ale určite sa na ňu chystám, plánujem si postupne prečítať všetko od Kinga :)

      Odstrániť
  5. nice post!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na ostrove je málo tieňa, myslím, že by ti teplo bolo:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nad tým som uvažovala :D
      a rozhodne by som si zobrala slnečník :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017