5.01.2012

Whats in my bag?

Tak, ako ste strávili slnečný prvý máj? Dúfam, že ste si poriadne užili počasie a niekto Vás vybozkával pod rozkvitnutým stromom :). Ja som dnešok strávila s drahým prechádzkou v ZOO. Najviac som si užila tulene, tučniaky a zebry. A zistila som, že doma nemám nič so vzorom zebry. Budem to musieť napraviť :)
Inšpiráciou pre dnešný článok bolo viacero blogov, kde sa tieto články nedávno objavili. Tak, ale bez dlhších rečí poďme k veci :). 


Kabelku som si kúpila v septembri v H&M v Eurovei. Po návrate do KE som si chcela kúpiť aj béžovú, ale bohužiaľ tu ju nemali... Je to jedna z mojich obľúbených kabeliek, a keďže je obrovská môžem ju nosiť aj do školy.


Tak, a tu je jej obsah:
- kľúče s kopou kľúčeniek (taká trochu závislosť)
- pásikavý obal na doklady a dokumenty
- ružový AVON diár 
- nákupná taška ELLE
- pero (bez neho ani na krok)
- červená peňaženka, i keď aktuálne už očakávam novú, trochu menšiu
- balzam na pery, v tomto prípade Balea Fresh Grapefruit
- lesk na pery Oriflame Visions
- dezinfekčný gél na ruky z lekárne
- a telefón Sony Ericcson

6 komentárov:

  1. Wow, ta červená peněženka je krásná!:-) My jsme byli ve městě na nákupech:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu zebruurcite naprav, ja som maniak na tento vzor takze mam toho uz hojne :)) a aj ja mam ten avon diarik, je krasny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už na tom pracujem, len sa neviem rozhodnúť či chcem tričko alebo len nejaký doplnok :)

      Odstrániť
  3. Ten ružovučký diár ♥ :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, a to ružová nepatrí medzi moje obľúbené farby. Tomuto sa však nedalo odolať!

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017