6.17.2012

POKE festival

GIVEAWAY :)

Ako (asi) viete, tento víkend som navštívila prvý ročník festivalu POKE, ktorý sa konal v Starej tehelni v Drienovskej Novej Vsi.
Musím povedať, že som si ho veľmi užila. Program bol poskladaný podľa mňa veľmi kvalitne, a časové posuny boli minimálne. Industrial priestor bol perfektný, i keď som sa miestami bála, že na mňa niečo spadne. Okrem hudobných vystúpení (na 3 stageoch) fungovalo aj divadlo, filmový kútik, umelecké inštalácie či literárne debaty. Zaujímavé boli prednášky o architektúre (raňajky a káva zadarmo), či predaj Hand-Made bižutérie. 
Väčšina hudobných hostí mi bola predtým neznáma, takže som opäť objavila niečo nové. Do pozornosti by som Vám rada dala hlavne islandskú skupinu Agent Fresco, od ktorých sme si kúpili CD. A chalani boli takí zlatí, že nám ho podpísali a dokonca sme si aj trochu pokecali :).  

Agent Fresco - A long time listening

Tu Vám ponúkam pár fotiek z festivalu :)

Drevené klátiky na sedenie, obalené mäkkým plastom. 

Galéria obrazov študentov Fakulty Umení Technickej Univerzity v KE. Len škoda, že neboli uvedené ich mená. Niektorých poznám, ale nevedela som si zaradiť ich obrazy. 



Zaujímavá socha

Slovenská kapelu The Parting Mouth

Stánok prešovskej literárnej kaviarne Christiania. Drahý kupuje kávu :)

Stánok kníhkupectva Artfórum s dobrým DJ-om. 

Zálohované Eko plastové poháre. Myslím, že to bol skvelý nápad -  sú šetrnejšie k prírode a znamenajú menej bordelu po festivale. 

Už spomínaná islandská skupina Agent Fresco.

Francúzske Duo Montanaro, tvorené otcom a synom. 

Open Mic Eda Klenu - miesto, kde môžu neznámi hudobníci prezentovať svoju tvorbu. Na obrázku môj známy Pali Bartoš. 

Svetelné inštalácie HAZ na literárnom stagei. 

Škoda len, že už je po festivale. Ja zajtra už začínam s praxou v nemocnici. Tak snáď sa mi to podarí dospať budúci víkend :).
Aký bol Váš víkend?


6 komentárov:

  1. obor publicistika :)

    Jinak strašně toužím podívat se na festival, ale když zbývá čas, tak zase není odvoz :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skvelé, gratulujem ešte raz!

      budem držať prsty, aby to čoskoro vyšlo :)
      inak, aj tie vlaky majú svoje čaro.

      Odstrániť
  2. nice!


    p.s. I'm having a giveaway to SheInside if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. odporúčam vypočuť na youtube celé CD :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017