Pracovno - festivalový post

6/13/2012 11:30:00 PM

Ako si užívate tieto dni? Máte už voľno od skúšania, resp. skúšok v škole? 

Ja si v podstate už druhý týždeň užívam voľno, aj keď nad hlavou mi stále visí povinnosť, odovzdať do konca mesiaca 15 strán diplomovky. 
Tento týždeň mám veľa voľného času, lebo drahý je ešte na intráku a väčšina známych buď ešte skúškuje alebo je mimo mesta. Takže ideálny čas na písanie. Aj počasie mi praje. Ak mám byť úprimná, tak ešte nikdy som sa tak nepremáhala k písaniu práce ako teraz :D. Najradšej by som si ešte kúsok užívala voľna, výdatného spánku a ničnerobenia, kým nastúpim na prax a do práce.
Verím, že zajtra sa mi podarí skompletizovať aspoň jednu časť témy a zvyšok by som rada dokončila budúci týždeň. Snáď sa podarí :) 

obrázok: www.ehow.com

Tento víkend si dávam voľno a chystám sa na festival. Pre mňa sú prvý festival a prvá grilovačka znakom začínajúcich prázdnin.  A keďže grilovačku sme stihli už v strede mája, chýbal mi k spokojnosti už len festival. A ako naschvál, nám tento rok zrušili náš obľúbený Easthetic, museli sme hľadať náhradu. Uvažovali sme o Pohode, ale vzhľadom na cenu lístkov tesne pred festivalom sme to zamietli. Nakoniec sme náhodou natrafili na POKE. Prekvapil ma síce skorý dátum, ale nakoniec som spokojná, pretože nebudem musieť pýtať ďalšie voľno z práce. Neviem sa už dočkať piatku! 

obrázok: www.pokefest.sk

Niečo o POKE:
Košická Tabačka Kulturfabrik, prešovský Wave a ďalšie kluby, organizácie a združenia z Košíc a Prešova uvádzajú prvý oficiálny ročník multikultúrneho open air festivalu POKE, ktorý sa bude konať 15.-16. júna 2012 v historickom areáli starej tehelne v obci Drienovská Nová Ves. Opäť môžete čakať výber toho najzaujímavejšieho zo súčasnej svetovej a slovenskej nekomerčnej kultúry, konkrétne z hudby, divadla, filmu, vizuálneho umenia, literatúry a street artu od ľudí, ktorí stoja za organizovaní kultúrnych podujatí v regióne (info z oficiálnej stránky festivalu).

Čo Vy a festivaly? Chodievate? Na aké? Čo Vám nesmie chýbať v taške/kabelke/ruksaku? Aký je Váš typický festivalový outfit?  
K poslednej otázke ma inšpiroval dnešný Laurin post :)

PS: Držím prsty Miške, na zajtrajších štátniciach. Držte so mnou :)

A nezabudnite na GIVEAWAY

You Might Also Like

7 komentářů

  1. boze Zuzka dakujem ti velmi pekne, som sem skocila este teraz, 4:29 rano a si ma tak potesila, ze to proste spravim aj keby co, len aby ste sa za mna nemuseli hanbit aka som truba :D :) dakujem este raz! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš začo, verím, že to zmákneš :)

      Odstrániť
  2. MAXI SUKNE vážne mali v GATE? zaraz sa idem pozrieť, nevieš koľko stáli ? .. dakujem za info! :) skvelý blog, sledujem<33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, dokonca som si chcela kúpiť tú červenú, ale nemali číslo. Cenu si nepamätám, ale nemyslím, že by to bolo viac ako 20E. To určite nie, skôr okolo 15E si myslím :)
      dúfam, že budeš spokojná :)

      Odstrániť
  3. Já už dva roky jezdím na Rokycany fest, takový menší ale perfektní a příští rok plánuji Rock for People nebo Mácháč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rock for People tiež plánujem niekedy :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017