Rain drops...

6/09/2012 02:21:00 AM

Mám rada tie momenty, keď vonku prší a ja môžem pokojne sedieť doma so šálkou kávy/čaju/kakaa v ruke... 
Okrem toho mi zvykne robiťspoločnosť aj Placebo. Je to jedna z mojich srdcoviek, ktoré počúvam v sychravom počasí a sychravom rozpoložení duše.
Tak ak aj u Vás prší, skúste. Ja sa zatiaľ budem snažiť vyschnúť, pretože dnes má dážď zastihol ešte v uliciach :)



Prežite nádherný víkend ♥

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky prší :)

    Zvu tebe i všechny ostatní k sobě na Giveaway! :)


    http://unusualfashiondream.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúsila si kombináciu s Placebom? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017