Sprchovací post

6/10/2012 10:08:00 PM

Po nakupovaní lakov a dekoratívnej kozmetiky sa asi najviac vyžívam v nakupovaní sprchových gélov. Nie som nejak extra náročná, čo sa týka starostlivosti o pokožku, to radšej riešim krémami, mliekami a podobne. Na sprchový gél mám 2 požiadavky: musí dobre voňať a dostatočne peniť. 
Dnes Vám predstavím 4 gély, ktoré momentálne používam. Možno sa Vám 4 zdá byť veľa, ale tento týždeň som sa odsťahovala z internátu, takže doma mám teraz všetko v zdvojenom počte :D


1. GRACE COLE - Pineapple & Passion Fruit Shower Gel
Tento sprchový gél som si kúpila úplnou náhodou vo Fann-ke. Trochu som ho okukávala a predavačka ma nalákala na jeho kúpu. No a spravila som dobre. Vonia úplne ako ananásový džús s marakujou. Sprchovanie s ním si doslova užívam. A k dobru mu prispieva aj to, že neobsahuje parabény a nie je testovaný na zvieratách. Vyhovuje mi aj balenie - nemám rada, keď musím gél z fľaštičky "dolovať". 
Balenie má objem 238 ml a stojí 3,5E








2. NIVEA - Double Effect Shower & Shave
Výrobky Nivea sú klasikou, ktorá ma nikdy nesklamala. Tento gél ma zaujal hlavne tým, že je vhodný ako na sprchovanie, tak aj na holenie. Teda, zaberie menej miesta, čo je super napr. na cestovanie. Obsahuje avokádový olej a vonia po marakuji (v poslednom čase patrí medzi moje obľúbené). Podľa výrobcu obsahuje technológiu Hydra IQ - zvláčňujúci systém pre pocit hebkej pokožky. Obsahuje 2 parabény. Balenie je klasické. Má objem 250 ml a stojí 2,2E.








3. ORIFLAME - Exfoliating Shower Gel Mint & Raspberry
Po tom, čo som na niektorom z blogov čítala recenziu na tento sprchovací peelingový gél, vedela som, že ho musím mať. Vôňa je dokonalá malinovo-mätová a pripomína mi roztopený malinový sorbet. V niektorých momentoch mám nutkanie ho ochutnať. Obsahuje drobné peelingové čiastočky, ktoré pokožku zjemnia ale nepodráždia. Obsahuje jojobový olej a žiadne parabény. Jeho objem je 400 ml a stojí 3,5E








4. AVON Juicy Watermelon Shower Gel
Toto je zástupca klasického sprchového gélu, ktorý neobsahuje nejaké extra ošetrujúce zložky. Všetky sprchové gély z radu Naturals mi vyhovujú, vyskúšala som ich už viacero. Len škoda, že môj obľúbený citrónový s bazalkou už nie je v ponuke. Tento vonia ako melónová zmrzlina. Neobsahuje parabény. Balenie má 200 ml a aktuálne stojí 3,4E.






Aké sprchové gély používate vy? Máte svoj obľúbený alebo objavujete a testujete?


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ten malinový je absolutně nejlepší! Také ho mám, voní mi jako malinové mochito :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam tiez srchac od nivey, som s nim spokojna :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oriflame ma vyborne sprchace :) ja momentalne pouzivam nejaky ovocny od balea, myslim ze kiwi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tie som sa dnes pozerala v DMke a nevedela som si vybrať :D

      Odstrániť
  4. ten poslední mám ve formě voňavky :) supr

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie spreje tiež milujem :) momentálne mám jahodový :)

      Odstrániť
  5. ten peelingový sprcháč z oriflame vonia naozaj skvele !! :)a z radu avon naturals mám najradčej voňavky .práve som si objednala granátové jablko :D krásne vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aká je ta vôňa? ešte som s granátovým jablkom nemala tú česť :)

      Odstrániť
  6. Ten melounový jsem měla taky, voní krásně.:) A můžu se jenom zeptat, co to jsou ty parabeny...respektive jak mohou uškodit? Vím, že se o tom teď hodně mluví.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, podľa kamošky farmaceutky sú to antimikrobialne látky, ktoré sa používajú ako konzervanty v kozmetických výrobkoch. A mohli by vyvolať alergiu :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017