6.21.2012

Unavená a zničená...

Názov vypožičaný od Slobodnej Európy :)

Posledné dni sú na mňa fakt veľa. Tieto horúčavy ma neskutočne vyčerpávajú, najmä preto, že som celé dni nútená chodiť na praxi v dlhom plášti... Aspoň, že mám toľko práce, že mi to rýchlo ubieha. Diagnostikujem, chodím na skupiny, vyhodnocujem a zrazu idem domov :). Musím však povedať, že ma to nesmierne baví. Už teraz si myslím, že keď budem odtiaľ odchádzať, bude mi smutno. 

Dnes mi prišiel balíček z elf výpredaja, takže onedlho čakajte aj nové recenzie. Okrem toho som presnorila doma povalu a našla neskutočné poklady. Ale o tom inokedy a s fotkami :). 

Čo vy a kúsky zo šatníka Vašich mamiek a babiek? Zvyknete recyklovať? A ako zvládate tieto horúčavy?


PS: Takúto oblohu sme mali dnes podvečer. I keď v skutočnosti bola viac oranžová :)

Nezabudnite na GIVEAWAY! Máte posledné 2 dni na zapojenie sa.

4 komentáre:

  1. krasna obloha :) u nas nic take nemame, doteraz bolo jasno a horuco a dnes mame zamracene a pomerne horuco :D tesim sa na tie recenzie, ja mam tiez v plane nejake recenzie na elfacke vecicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa teda teším a som zvedavá, čo si si zadovážila! Ja ceruzku a paletku :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017