Versatile Blogger Award

6/07/2012 12:04:00 AM

Na toto ocenenie ma nominovala Miška, za čo by som sa jej rada poďakovala. Veľmi si to vážim a som rada, že sa aj ja môžem takto podeliť so svojimi obľúbenými blogmi. 

Pravidlá tohto ocenenia:
- Poďakovať sa bloggerke, ktorá vás označila. Je to slušné a naviac by to mala byť pre vás česť, že si vybrala práve vás. 
- Nominovať 15 blogov, ktoré ste nedávno objavili, alebo ich pravidelne sledujete, sú jedinečné, inšpirujú vás alebo inak obohacujú blogovú komunitu. 
- Na záver pripojiť 7 informácií o sebe, v podstate random vecí, ktoré ste doteraz na svojom blogu neprezradili. 

Miške som už poďakovala, tak sa môžem smelo vrhnúť na svojich 15 blogov :). 
Deni sa venuje prevažne beauty článkom. Vždy ma dokáže prekvapiť niečim novým a zaujímavým. A považujem ju za naozaj krásnu ženu.
2. Gioia di Vivere
Blog, patriaci dvom sestrám - Zuzke a Nike, ktoré poznám už dlhší čas aj osobne. Veľmi si vážim ich úprimné názory v recenziách, vďaka ktorým som si pár vecí kúpila a pár vyhodila z nákupného zoznamu.
3. Ms. Poppy´s Cupcake
Ms. Poppy sa venuje sladkým dobrotám. Nehovorím, že som všetky vyskúšala, ale vyzerajú neskutočne dobre. Navyše, možno by som sa mala začať učiť piecť? :D
4. Ejvi Freedom
U Ejvi nájdete prevažne outfity, ktoré sú vždy nápadité a inšpirujúce. Vždy sa snažím niečo z jej štýlu preniesť aj do svojho šatníka.
5. Vintage Blog
Vivin blog je vždy pohladením pre moje oči. Obdivujem spôsob, akým dokáže naaranžovať rôzne predmety. K tričku, časopisu a kozmetike kľudne pridá zvýrazňovač a výsledok je fantastický.
6. The life of Ceady
Ceady píše hlavne o kozmetike, móde, pridáva outfity. Okrem toho som unesená z farby (prírodnej farby!) jej vlasov.
7. Sweet Lady Lollipop
Farebné, optimistické outfity doplnené poéziou. Radosť čítať :)
8. Crystal People
U Laury nájdete skoro všetko - beauty, outfity. Okrem toho mnoho úprimných myšlienok o živote, vzťahoch a podobne, ktoré ma vždy donútia zamyslieť sa.
9. Černá Moora
Opäť všehochuť. Rada čítam jej cestovateľské články a pozerám na príspevky o doplnkoch a móde. Navyše, máme podobné farebné a štýlové preferencie.
10. Foly D. Sante
Slovenka žijúca v Prahe, obdarená skvelým módnym vkusom. Okrem toho u Foly nájdete aj skvelé tipy (napr. ako si vybrať správny strih plaviek).
11. Nails by Arvonka
Nechty, nechty a ešte raz nechty. Veľa inšpirácie a nápadov ako mať pekné "pazúriky".
12. To the edge with you
Prvý z chlapčenských fashion blogov, ktoré sledujem. Obdivujem Kamilov zmysel pre módu, rovnako ako aj jeho odvahu vzhľadom na jeho vek.
13. Barbora´s this & that
Jeden z čerstvých blogov, ktoré sa ešte len rozbieha. Už teraz tam nájdete veľa zaujímavých článkov. Opäť zo všetkého trošku.
14. Aneta Goes Yummi
Blog o varení, jedení a podobných činnostiach. Odporúčam skvelé recepty a nápady, ktoré tam nájdete. Domáca ochutená voda ♥
15. Mishella
Neviem, či môžem označiť blog, ktorý už bol označený, ale napriek tomu to urobím. Miškin blog mám veľmi rada. Vždy sa veľmi poteším, keď vidím nový príspevok. Píše skvelé recenzie a úprimné články. Nebojí sa zdôveriť s vecami, ktoré by niekto iný nenapísal.

A teraz 7 random vecí o mne:
 - Študujem psychológiu a v budúcnosti by som sa rada venovala psychoterapii a klinickej psychológií. Láka ma práca so závislou klientelou.
- Pár rokov som bola ortodoxná metalistka. Z toho vyplynula aj moja obľúbená farba - čierna.
- Najradšej by som doma mala ZOO - psa, mačku, škrečka, morča, hada atď.
- Chcem tetovanie. Mám približnú predstavu aké a kde, ale bojím sa bolesti.
- Veľmi rada si prezerám ebay a online shopy.
- Z doplnkov milujem náušnice. Už mám celkom slušnú zbierku - okolo 100 párov.
- Nemám rada veci s jahodovou príchuťou. Čerstvé jahody milujem, ale to je všetko.

Ak by Vás zaujímalo niečo viac, len píšte :)
A nezabudnite na GIVEAWAY!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Dakujem Zuzka :) neviem ci sa to moze, ale ja som tiez ozacila ludi, ktori uz zrejme boli oznaceni :) Kedze pravidla ktore som videla na inych blogoch sa mi nepacili, tieto som napisala ja a su podla mna lepsie, neviem kde by som 15 uplne novych blogov nasla, ja som to ponala po svojom, napisala blogy ktore su menej zname ale uzasne s tym, ze nebudem nikoho informovat, kto chce sa najde, nepotrebujem nikoho nutit pisat tento clanok tiez :)
    inak vacsinu z tycht blogov sledujem aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač :)
      na akomkoľvek liste blogov, ktorý by som písala, by si určite bola ty. Predsalen... prvý reálny blog, ktorý som čítala je ten tvoj (eds nerátam).
      Navyše, tvoje pravidlá sa mi páčia viac ako tie pôvodné - majú podľa mňa väčší zmysel :)

      Odstrániť
  2. Gratuluju k nominaci a zvu tě na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite sa pozriem :)
      nezabudni sa zapojiť do giveaway :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. a vedela by som pridať ešte mnoho ďalších :)

      Odstrániť
  4. To je od teba také milé ♥ Ďakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017