Vikendový...

6/05/2012 12:17:00 AM

Tak, a máme po víkende... Ako ste ho prežili?
Pre mňa bol konečne oddychový, a mohla som sa naplno venovať činnostiam,  pri ktorých mám inak výčitky svedomia (lebo sa väčšinou potrebujem učiť). 
Konečne som si užila svoj milovaný 10-hodinový spánok, strávila som viac času s priateľom a kamošmi. 

Sobotnú noc (a nedeľné ráno) sme strávili na veľmi podarenej deephouse/minimaltechno párty. Dlho som sa tak dobre nebavila a toľko netancovala. A dokonca bez toho, aby som sa opila. Aj keď ranné vstávanie nebolo nič moc... Bohužiaľ nemôžem pridať žiadne fotky, pretože sa ku mne ešte nedostali.
V nedeľu sme Vám s priateľom boli na prechádzke v našich kúpeľoch  nafotiť darčeky do giveaway. Samozrejme, ja som neodolala a cvakla Vám aranžéra :D. 


Okrem toho som sa trošku pohrala s designom blogu a konečne som spokojná. Sovičku v záhlaví nakreslil môj priateľ, ktorému som za to nesmierne vďačná. Presne vystihol čo som chcela, a dokonca sa sovička podobá na mňa :D. 
Ako sa nový design páči Vám?

Prajem krásne prežitie týždňa a veľa smiechu :)

PS: Pre všetkých, ktorí sa zaujímajú o komix (či už ste to Vy, Vaši priatelia, bratia, kamaráti alebo ktokoľvek iný) by som chcela dať do pozornosti internetový komixový magazín BUBLINY, ktorý sa zameriava práve na slovenských autorov. Aktuálne vyšlo druhé číslo, kam svojim "Izmaelom" prispel aj môj priateľ. 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. to je zlate ze s ho takto zapojila :) a uz som to pisala, ale krasne je to zahlavie, mne sa velmi paci a sedi mi to k tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú sovičku, čo nakreslil tvoj priateľ obdivujem, je fakt krásna :) Ináč aj ja som cez víkend hlavne relaxovala, spala a fotila. Už aby tu zase bol piatok :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :)
      neboj, už len 2 dni a je piatok :)

      Odstrániť
  3. ta sova v záhlaví je opravdu moc pěkná, klobouk dolů, máš talentovaného přítele. Tak málo tahů a taková povedenost!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherná sova, tomu sa hovorí "vymakané" záhlavie ;))
    Ďakujem za tip na stránku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :). A nemáš začo, snáď Ťa osloví :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017