Vyhodnotenie Giveaway

6/24/2012 08:49:00 PM

V prvom rade by som Vám všetkým chcela poďakovať za zúčastnenie sa. Som veľmi šťastná, že toľko z Vás si sem našlo cestu!
Neviem, ako Vám, ale mne ten mesiac zbehol pomerne rýchlo. Chcela som čas ešte predĺžiť, ale budúci víkend nebudem doma, takže by sa vyhodnotenie a odoslanie cien určite natiahlo. A to som Vám nechcela urobiť. Tak, ale bez dlhých rečí, poďme k vyhodnoteniu. 

Ako prvý som žrebovala strieborno - ružový balíček, o ktorý sa Vás pobilo 22. 




Ako druhý som žrebovala zlato - modrý balíček, o ktorý malo záujem 40 z Vás. 




Obom dievčatám ešte raz gratulujem a verím, že ceny sa k nim dostanú čoskoro :)

Mimochodom, aký ste mali víkend? Čo ste porábali? Pochváľte sa! Ja som včerajšok strávila v Košiciach na návšteve u bratranca a dnes som sa prešla na hrad Makovica. A okrem toho sa stále ešte venujem diplomovke (nejak na ňu nemám čas ani náladu :D).

PS: Chceli by ste post typu - otázky a odpovede? Ak áno, v tomto príspevku sa môžete pýtať :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Gratulujem ! :)

    strayalley.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. este raz velmi pekne dakujem, som myslela ze s cislom 1 sa ani neda vyhrat :D
    vikend som mala taky cudny, riesila som minulost a 2 roky stare resty, ale normalne sa mi ulavilo a niektore veci aspon konecne chapem ...
    no a samozrejme ze chcem taky clanok, musim nejake zaujimave otazky povymyslat na teba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z výhry jsem nadšená, moje první giveaway, kterou jsem kdy vyhrála, je to super, ještě jednou díky :).
    Víkend byl klidný, strávený s rodinou.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017