7.01.2012

Dermacol Aroma Ritual Calming Body Lotion - Tibetian Jasmine


Toto telové mliečko je momentálne mojim úplným favoritom, čo sa týka telovej kozmetiky. Úplne som si ho zamilovala. 

Podľa výrobcu: Zvláčňujúce jazmínové telové mlieko zjemňuje povrch pokožky, upokojuje ju a chráni. Islandská voda osviežuje a pokožka zostáva dokonale hydratovaná. Vôňa jazmínu pokožku príjemne navonia, upokojí myseľ po náročnom dni a povzbudí psychiku.

S popisom výrobcu môžem len súhlasiť. Mliečko má klasickú konzistenciu, takže sa veľmi dobre nanáša.  Nezanecháva na pokožke mastný film, ani pokožku nelepí. Vsiakne sa rýchlo a dobre hydratuje. Ja nemám s pokožkou tela žiadne problémy, takže s hydratáciou som spokojná. Zaujímalo by ma, ako by na toto mliečko reagovala suchá pokožka. 

Vôňa je na môj vkus pomerne výrazná, ale po nanesení sa značne zjemní. Nemusíte sa toho teda obávať, aj keď pozor pre tie z Vás, ktoré sú citlivé na ťažšie vône. Jazmín je predsa len dosť silný. Odporúčam najskôr vyskúšať, alebo si zaobstarať iný variant (melón, čokoláda/pomaranč, ruža/zázvor), ktorý bude menej výrazný. 

Balenie je podľa mňa na telové mlieko netypické. Takéto mi skôr evokuje sprchovací alebo čistiaci gél, či peeling. Na druhej strane, je však nanajvýš praktické - nemusíte ho z tuby dolovať, keď ho už bude menej :)

Mliečko má objem 200 ml, obsahuje bohužiaľ 4 parabény. Cenu neviem, pretože som ho dostala ako darček a v drogérií som ho zatiaľ ešte nevidela. 

Mali ste už niektoré mliečko z radu Aroma Ritual? Boli ste spokojné?

PS: Prednastavený článok, odpovedám vo štvrtok :)


4 komentáre:

  1. Aroma Ritual mám moc ráda :) Nejvíce mi voní meloun, poté belgická čokoláda :) Jasmín jsem zkoušela a voní také krásně :) Ty parabeny mě také mrzí, ale co se dá holt dělat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým už asi my nič nespravíme... Našťastie som zatiaľ nemala ešte žiadnu alergickú reakciu :)inak, objavila som minule na nete zmienku aj o sicílskej pistácií, tá by tiež mohla byť super :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017