7.09.2012

Najlepšia blogerka SVK

Dámy, rada by som Vás informovala o súťaži, ktorá prebieha v E.L.F.-e. Hľadajú totiž najlepšiu slovenskú blogerku. Podmienkou pre zapojenie je objednanie aspoň 5 produktov zo stránky, pričom do poznámky napíšete "blogerka". Následne tieto produkty zrecenzujete a linky spolu s informáciami o sebe pridáte na oficiálny slovenský FB E.L.F.-u. Výherkyňu vyberú svojimi "likmi" zákazníčky. 

Výhra je naozaj lákavá - ročný prístup ku všetkým kozmetickým novinkám E.L.F.-u. 
Ak Vás súťaž zaujala, ponáhľajte sa - registrovať sa dá len do stredy 11.7.2012.Zapojeným držím prsty a teším sa na hlasovanie!

(zdroj: veganbeautyreview.com)
Pre viac info, klikajte SEM :)

11 komentárov:

  1. Já příteli dokonce ukradla spacák, protože mě v tom mém poštípal mravenec do zadku :D (takové brnění zadnice jsem ještě nezažila) :D
    A ráno jsem se probudila s jedním spacákem pod sebou, druhým na sobě a přítel spal chudák nahatej vedle mě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si už produkty objednala a tiež sa plánujem zapojiť aj do súťaže. Ak sa však zapoja tie naše "make up hviezdy", ktoré majú fanklub väčší ako tri normálne bloggerky dokopy, tak mám smolu. Ale produkty by som si od nich objednala aj tak, takže. Veď uvidíme.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru :/ ale aj tak je to podľa mňa fajn príležitosť na zviditeľnenie blogu. Budem držať prsty (aj hlasovať) ;)

      Odstrániť
    2. Ďakujem. Si veľmi milá ♥ :))

      Odstrániť
  3. aj ja budem hlasovat baby, ak sa teda zapojite dajte vediet ;) ja mam stale ban, musim sa krotit, lebo mam nekonecno vsetkeho a nic nepouzivam :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nápodobne :) hlasujem, ale nezúčastňujem sa...
      (i keď by som veľmi chcela)

      Odstrániť
  4. ja som sa nevedela rozhodnúť pre 5 produktov z elf :D buď by som kupila všetko a išla na mizinu, alebo radšej nič .. takže sa pridávam k hlasujúcim :) nech vyhrá najlepšia :)
    http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tahle soutěž vypadá moc dobře :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/summer-giveaway.html
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/giveaway_23.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017