O&O

7/03/2012 07:00:00 PM

Alebo Otázky&Odpovede. Pýtajte sa čokoľvek, čo Vás zaujíma. Odpoviem Vám (skoro) na všetko :) 

Odpovede chcete do komentárov alebo ako samostatný článok? 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Ahoj Zuzka :) Ako Prahuješ? :) Ak smiem vedieť z ktoréhomkraja pochádzaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Prahovala som vynikajúco, až sa mi odtiaľ nechcelo odísť! Pokojne by som sa tam ešte na nejaký čas vrátila.
      Pochádzam z Prešovského kraja :)

      Odstrániť
    2. takže východňarka :) :D na východe je dobre :D

      Odstrániť
    3. na východe je najlepšie :)

      Odstrániť
    4. ja idem v auguste s východňarmi na chatu :) strašne sa teším :))

      Odstrániť
    5. dúfam, že si to poriadne užiješ a že si budeš aj všetko pamätať :))

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017