Pražský New In (New in 3)

7/08/2012 07:37:00 PM

Ako si užívate tento tropický víkend? Ja som celkom rada, že dnes u nás popršalo, aspoň sa mi podarilo dospať celý Pražský výlet, prvý deň v práci a nasledujúce dve párty :). 

V Prahe bolo výborne, keby som mohla, predĺžim si to minimálne na mesiac a myslím, že stále by bolo čo pozerať. Zaujímali by Vás aj nejaké fotky z výletu?

Samozrejme, okrem ZOO, pamiatok a podobne, som samozrejme aj nakupovala. Väčšinu z nakúpených vecí, som mala dopredu naplánovaných (s výnimkou sukne, keďže som si roztrhla nohavice). 

(fotka samozrejme ako vždy nič moc - fotená mobilom)

1. Čierna maxi sukňa z GATE (v pozadí)
2. Biele a čierne pierkové náušnice GATE (kúpené tesne pred odchodom)
3. Strieborný hair cuff H&M (na SVK a v Prahe mali všade len bronzové, tento sa mi podarilo kúpiť v Plzni)
4. Sprchový peeling s pomarančovým maslom ZIAJA
5. Pleťový krém na mastnú pleť s uhorkou ZIAJA
6. Čistiaca roláda na pleť Dark Angels LUSH
7. Balistik Dračie Vajce LUSH
8. Šampuk Jumping Juniper LUSH

Všetko už intenzívne skúšam (okrem balistiky), takže sa môžete tešiť na recenzie :)

+ bonus foto zo ZOO - rozkošné medvedíky :) 





You Might Also Like

8 komentářů

  1. Do Prahy bych jela neskutečně ráda, hlavně si očuchnout Lush do obchůdku, nejen jejich balíčky na dobírku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti verím :)
      ale aj tie balíčky dokážu priniesť trochu Lush-u domov :)

      Odstrániť
  2. oh! LUSH! kiežby bol aj na slovensku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem ráda, že se ti tu líbilo, pokoupila jsi dobře. ;)
    Taky se musím do té zoo dokopat, vždycky z toho vždycky nějak odpadne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, páčilo a veľmi:) určite ešte niekedy prídem :)
      a do zoo určite choď!

      Odstrániť
  4. ja som sa pred včerom z prahy vrátila, tiež som bola ako keby na dovolenke tam a tie medvede čo máš odfotenéé tam iba vylihovali, zakaždým ked som šla okolo :D oooch :D vôbec sa nerealizovali :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ja som bola prekvapená, aké boli aktívne keď som tam bola :D lebo keď som bola v prahe nejaký čas predtým, tiež len tak ležali a pospávali :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017