7.25.2012

Rýchla GIVEAWAY!

(www.gizmofusion.com)
Včera som oslávila rok od založenia svojho blogu, a preto by som sa Vám chcela poďakovať za čítanie, sledovanie a komentovanie malou rýchlou giveaway.

Výhru Vám neprezradím, pretože si ju vyberiete vy! Ponúkam Vám:
- očný tieň
- tekutú linku
- ceruzku
- lak na nechty

Podmienky zapojenia:
- verejne ma sledovať cez GFC (ak máte bloglovin, tak aj tam)
- zanechať v komentári svoj e-mail
- vybrať si z ponúkaných výhier 2 (kombinácia je na Vás, môžte aj 2x to isté, nepošlem Vám 2x ten istý oditen laku)
- byť zo SR alebo ČR
- a fajn by bolo, ak by ste sem tam niečo komentovali :) 

- bonusový komentár môžu pridať všetci tí, ktorí spomenú túto giveaway u seba na blogu, či facebooku (prosím pridať link)

Výhercu vyberie random.org v stredu 1.8.2012

36 komentárov:

  1. Jéééj ! Gratulujem k výročiu :)) ♥ Hlavne nech je takýchto článkov čo najviac ;) Ja by som brala lak a tekutú linku, ak sa náhodou podarí :)) RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som brala linku a lak :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fredyqa@azet.sk
    gratulujeeeem:))
    linka a lak na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Blahozelam a dakujem za giveaway:)
    Vyberam si ocny tien a lak na nechty
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vše splněno :)
    veronika.penkava@seznam.cz
    - ceruzku a lak na nechty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tekutú linku a lak na nechty :)

    soninka11s@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko splnené (GFC: zuzana grajciarová)
    zuzanagrajciarova@gmail.com
    Potešil by ma lak na nechty a linka :)
    A nech sa darí aj naĎalej, gratulujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Snad vše splněné :D

    zizkozuz@seznam.cz
    ASi by se mi nejvíc líbila Linka a stín :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lak a Tekutá linka. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeeej gratulujem Zuzka, prajem vela dalsich clankov a stalych citatelov :)
    mne by sa linka hodila, prave sa mi minula :/ a druhu si vyberiem ceruzku :)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. a zdielam u mna na FB stranke, https://www.facebook.com/pages/MishellaWayblogspotcom/153420178065644

    drzim si palec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sleduji :)
    A pokud by se usmálo štěstí, tak oční stín a lak :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gratulujem k výročiu 8)
    ceruzka a lak
    di_va22@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. odkaz na tvoju GA - https://www.facebook.com/pages/violet-witch/330742040299352?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mne by sa páčili dva ak by sa dalo pastelové laky na nechty
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. zdieľala som na fb tu
    http://www.facebook.com/nikola.banarova.7?ref=tn_tnmn
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Linka a lak by mi udělaly radost:)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tekuté linky a lak:) aneta.jel@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. lak a lak :) natasa.findrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://natsnailart.blogspot.com/2012/07/new-in-and-giweaway.html

      Odstrániť
  20. sleduji ;)
    a když si mohu tedy vybrat, tak bych volila lak a linky:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji :)
    unusualcath@seznam.cz
    Oční stín kdyžtak, žádný nevlastním :)
    A gratuluji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Vybrala by som si dva laky :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. zdieľam tu http://www.facebook.com/pages/diytutorialslizzyblogspotcom/144814778941964
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. super blog, natrafila som na teba až teraz cez nejakú inú bloggerku :)

    ak náhodou vyhrám, tak určite lak (som lakový maniak) a potom očnú linku :)

    tonkissfu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tekuta linka a lak na nechty

    beautybybellatrix@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. http://nailsbytonkiss.blogspot.sk/2012/07/pozor-giveaway.html a tu som dala o tejto giveaway vedieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Všechno nejlepší!
    kdyby náhodou tak bych si vybrala oční stíny a lak na nehty! Jinak přeji, ať ti blog dál vzkvétá :))
    hanik005@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. spĺňam :)keby sa mi pošťastilo chcela by som ceruzku a lak na nechty
    anetcernakova.azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odkaz na giveaway: http://anett-fashion.blogspot.sk/2012/07/bratislava.html

      Odstrániť
  29. Jéé, tak já bych brala 2 laky :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. ja by som brala tieň a linku :)
    helen.blogger0@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Jé tak já jsem úchylná na oční stíny...
    Brala bych dva, prosím. :D

    ellleanora@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Linku a linku :D
    Hodne stesti a jen tak dal :)
    Nikol.oi@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017