Salvatore Ferragamo Incanto Shine

7/22/2012 11:35:00 PM

(zdroj: www.purpleprune.com)
Dnes by som Vám rada predstavila môjho letného miláčika - Incanto Shine od Salvatore Ferragama. Z radu Incanto existuje viac vôní, ale toto je zatiaľ prvá a posledná, ktorú som mala možnosť vyskúšať. Samozrejme, veľmi rada by som vyskúšala aj ostatné. 

Zaradila by som ho do skupiny ovocno - kvetinových vôní.
Hlava: bergamont, mučenka, ananás
Srdce: broskyňa, frézia, pivonka 
Základ: pižmo, céder, ambra

Incanto Shine patrí medzi vône, ktoré boli mojou láskou na prvé ovoňanie. Ako prvé zaregistrujete marakuju (to je tá mučenka), ktorá momentálne patrí medzi moje top vône. Po nejakom čase ustúpi do pozadia, objaví sa ananás a kvetinové tóny. Výdrž je pomerne dobrá, cítim ho aj po celom dni strávenom v práci, ale treba ho trochu obnoviť aby bol intenzívnejší. 


Jediný problém pre mňa predstavuje uzáver. Nedrží práve najlepšie a až príliš jednoducho sa otvára. Často sa mi v kabelke zvykne zatúlať. Ale to zas nie je až také podstatné :). Flakón sám o sebe považujem za veľmi krásny, evokuje vo mne leto, slnko, oddych a nejaký dobrý miešaný drink. 

S Incantom Shine som teda veľmi spokojná, a ak by som ho mala hodnotiť na stupnici, určite by dostal 10/10 bodov. Okrem toho aj jeho cena je tiež viac ako len priaznivá. Na portáli parfums.sk kúpite 100 ml balenie toaletnej vody za 25,60E (TU). Ak vystihnete akciu, tak ho zoženiete ešte lacnejšie. 

Používate SF Incanto Shine? Alebo niektorú inú vôňu z radu Incanto? Ste spokojné? A kde si zvyknete kupovať/objednávať parfémy? Preferujete internet alebo kamenné obchody? 

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017