Sovička

7/10/2012 07:31:00 PM

(zdroj: www.tarotcanada.org)
Dnes som v práci uvažovala nad ďalším článkom a napadlo ma, že som Vám vlastne ani nepovedala, prečo sa blog volá Owl Heaven. 
Ide vlastne o to, že som neskutočne vysadená na sovy. Sú to podľa mňa najkrajšie a najzaujímavejšie vtáky na svete. A neskutočne milujem všetko so vzorom sovy. Hlavne najrôznejšiu bižutériu. Tu je moja zbierka (v opäť mizernej mobilovej kvalite, ospravedlňujem sa).


1. Prívesok H&M
2. Brošňa, darček z Malty
3. Handmade Sashe.sk
4. Náušnice Ebay
5. Náušnice Ebay
6. Prívesok New Yorker
7. Náušnice Ebay (ale podobné som videla aj na romwe.com)
8. Náušnice Orsay

Čo Vy? Máte niečo s motívom sovy? Alebo máte slabosť pre nejaký iný motív? 

PS: Pri príležitosti 4000 návštevy stránky plánujem ďalšiu giveaway resp. súťaž :)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Sovičky miluju! Jednu u sebe budu mít už navždy - tetování na dekoltu. Jinak mám doma plnou poličku se soškama sov a ve šperkovnici by se také něco našlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau :) tetovanie je určite nádherné, nemáš foto? :)

      Odstrániť
  2. ja som to o tebe vedelaaa :P krasne, hlavne cislo 5 a 6 sa mi pacia :) ja nemam ani jednu jedinu, ale dost sa mi pacia maslicky, na tie mam uchylku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prezradila som sa :D
      takže mašličky? ty si taká romantička? :)

      Odstrániť
  3. ja mam dve sovicky jeden privesok a nausky take iste ako mas aj ty cislo 5..len su cierne..pisala som aj prispevok s nimi plus licenie ako sova:
    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/sova.html

    Mas peknu zbierku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa ti to podarilo, nechám sa asi inšpirovať na Helloween :)

      A ďakujem, plánujem ešte rozšíriť :)

      Odstrániť
  4. Sovičky vypadají moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu 1 mám uplě tu samou z tally:O

    (Nechci si dělat reklamu ale mooooc prosím folovruj mě ,dělám smugtný očka:D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá je moja najobľúbenejšia, dostala som ju od priateľa :)

      Odstrániť
  6. ♥ taky miluji sovičky :) máš krásné šperky s nimi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sovičky sa mi veľmi lúbia mám jeden náhrdelník :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako pozerám, sú naozaj populárne :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017