That perfect one

7/19/2012 08:21:00 PM

(zdroj: mytopbeautybuys.blogspot.sk)

Ako sa máte dámy? Ja pomaly ale isto začínam neznášať toto počasie... Snažím sa nestrácať optimizmus a privodiť si leto aspoň oblečením, ale aj to ma pomaly prestáva baviť (pretože je mi potom vždy zima). Dúfam, že čoskoro sa to nejak zlepší a budeme si môcť užiť ešte kúsok leta :)

Dnes však potrebujem Vašu pomoc, pri hľadaní toho pravého... make-upu. Vyskúšala som už všetko možné - tekuté, púdrové, krémové, lacnejšie aj drahšie, od Avonu cez Maybelline až po Vichy. A stále ho nemám. Budem teda vďačná za každý tip :)

Mám mastnú/zmiešanú pleť so sklonom k akné (už tak prijateľne, niekedy to bolo horšie) a sčervenaniu. Mojim hlavným problémom sú však jazvičky po akné. Väčšinou mi do nich make-up "zalezie" a nevyzerá to veľmi pekne. Chcela by som teda taký, ktorý by mi ich veľmi nezvýraznil, skôr zjednotil tón pleti a zakryl prípadné nedokonalosti. Vedeli by ste mi niečo poradiť?  Už dopredu ďakujem.

+ pridávam dve bonusové fotky z Pražského výletu :) 
(ten hrob ma proste dostal)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. fFu ... toto je naozaj tazko asi pomoct, zrejme by som skocila do fann alebo podobne a vypytala si nejake vzorky, podobne aj v lekarni ... myslim ze ked im to dobre vysvetlis a opises ochotne pomozu.
    Ja som verna Maybelline, pretoze som si zrejme nasla uz make-up na kazde pocasie, mam od nich Affinitone, Dream Nude Air Foam a Satin Liquid ... kazdy je dobry do ineho podnebia naozaj, neviem si predstavit ze by som si ked je teplo dala Satin Liquid, kryje sice krasne, ale je tazky a dost olejovy ...
    Este by som sa mozno poradila s nejakou kozmetickou alebo co, je dost mozne ze by pomohla dobra baza a na make-upe potom uz tak nezalezi, ked si bazou zjednotis plet a vyplnis jazvicky :)
    Neviem ci ti toto moc pomoze, ale toto je asi naozaj tazke len tak poradit make-up :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, nad bázou som vôbec neuvažovala. Ja som si tie jazvičky riešila, chodila som na mikrodermabráziu (hrozné slovo), ale po asi 10 sedeniach (každé okolo 20E), som nejakú extra zmenu nezaznamenala. Tak som sa vlastne na to vykašľala, keďže toľko peňazí si nemôžem teraz dovoliť do toho vraziť. Snáď sa ešte niekto nájde a poradí :)

      Odstrániť
  2. ja mám presne ten istý problém, s tým že veľa make-upov som nepoužila, lebo nie som na tom moc finančne tak nemôžem si dovoliť utrácať len tak, ale teraz používam od Essence z rady pure skin penový make-up, mám najsvetlejší odtieň a aj tak je na mňa tmavý :( pod make-up používam krém na aknoznu pleť od la roche posay, na to si dám tonovací krém a tým make-upom si zakryjem len tie vyrážky ktoré moc vidno,....... teraz v lete nemám rada ked toho mam veľa na sebe ........ ináč máš dosť veľkú zbierku make-upov, fúúha :D už len to minúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie nie, tie nie sú moje :D
      foto je z netu použitá :)mám doma asi 3 len, striedam podľa potreby :)

      a ako si spokojna s la roche possay? ja som dlhý čas používala biodermu, ale moja pleť si asi už zvykla, tak som vymenila teraz... uvažovala som aj na lrp, ale nepoznala som nikoho, kto by ju používala a naslepo som do toho nechcela ísť...

      Odstrániť
  3. Mamina si kúpila make-up od Yves Rocher a že vraj je veľmi dobrý, keď som si čítala recenzie, chválili ho. Ja som ho zatiaľ ešte neskúšala ale tiež si ho plánujem objednať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, vyskúšam sa naň pozrieť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017