8.31.2012

Fake tattoos


Tetovanie je pre mňa nielen ozdobou tela, ale aj spôsobom ako sa vyjadriť. Sama o ňom uvažujem už dlhší čas, avšak stále nie som rozhodnutá. Okrem toho, že sa bojím bolesti som ešte nenašla motív/nápis, o ktorom by som si povedala, že toto je TO, čo chcem mať na sebe do konca života. Navyše, miesto kde by som ho chcela by asi nebolo vhodné vzhľadom na moju budúcu prácu. 

Možnosť ozdobiť sa dočasným tetovaním ma preto veľmi nadchla a rozhodla som sa nadviazať spoluprácu s eshopom http://www.faketattoos.se/en/. Hneď na úvodnej stránke si máte možnosť pozrieť aj príbeh, ako tento nápad vznikol. Fake Tattoos sú švédskou spoločnosťou, zasielajú však do celého sveta. Poštovné je 4,5E, čo zas nie je až tak veľa vzhľadom na to, že je to zahraničie. Zásielka prišla prvou triedou za pár dní a ja som sa už mohla tešiť z tetovaní.

Aplikácia tetovania je rovnaká ako u detských tetovačiek. Čiže, odstránite vrchnú fóliu, priložíte na vami vybrané miesto, priložíte kúsok vlhkej látky a čakáte. Rovnako aj odstránenie je jednoduché. Mne na to stačila hubka a trochu sprchovacieho gélu.



Prvé tetovanie som si aplikovala na zápästie. Predpokladala som, že jeho výdrž nebude nejaká extra, ale o to viac ma prekvapila. Podľa výrobcu by malo tetovanie na pokožke vydržať od 3-10 dní, v závislosti od typu pokožky. Na mojej ruke prežilo 5 dní (zahŕňajúc sprchovanie, cvičenie či plávanie) vo veľmi dobrom stave. Počas 6. dňa už začalo opadávať a jeho transparentná časť jemne stmavla, takže som sa ho rozhodla odstrániť. 

Všetky tetovania sú testované a netoxické. Ja som nezaznamenala žiadne problémy s pokožkou. Okrem toho, za veľký plus považujem aj rýchlu a príjemnú komunikáciu s eshopom. Môžem ho teda rozhodne odporučiť.

Aký je Vás názor na tetovanie? Máte/nemáte - chcete/nechcete? 

14 komentárov:

  1. Je to skvelé,ja tiež čakám balíček a veľmi sa teším,pretože na stránkach majú samé krásne tetovania,ako ozajstné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno :) ktoré si si vybrala? ja som mala strašný problém vybrať si z toho množstva :)

      Odstrániť
  2. Tetování se mi líbí, ale sama bych si ho nedala...Děsí mě představa, jak by to vypadalo až mi bude šedesát...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj to je jeden z dôvodov, prečo ostať radšej pri tých fake :)

      Odstrániť
  3. Tvoj blog má na tom mojom ocenenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá to pekne dlhšiu dobu uvažujem o trvalom tetovaní hoci zatiaľ je problém môj vek tak si počkám do dospelosti a hádam na niečo originálne prídem :) strašne sa mi páčia motívy pierok, krídel či vtákov, len mať to dokonca života :D no neviem, neviem...ale zas lepšie ako si nechať v mladosti z recesie vytetovať nejakú blbosť typu motýlika z detskej knižky a potom v tridsiatke nadávať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a možno kým budeš mať 18 ťa to prejde :) inak, na stránke majú celkom pekne motívy s pierkami a vtáčikmi :) len si pootváraj všetky tetovania, pretože väčšinou je ich tam viacero rôznych ale na fotke je odfotené len 1 :)

      Odstrániť
  5. Ahojky, já nejsem moc velká fanynka tetování. Líbí se mi malá, která něco znamená. Velké nejsou můj šálek čaje. Ale je to krásná náhoda, protože úplně stejný nápis stejným písmem mám na tričku, co jsem koupila nedávno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa tiež viac páčia menšie tetovania, ktoré majú pre človeka nejaký význam :) a s tým tričkom je to teda náhoda :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017