Filmové tipy + pozvánka

8/09/2012 11:21:00 PM

Najprv by som Vás rada pozvala na giveaway ku Kristíne Fox (klik). Hrá sa o topánky Jeffrey Campbell zo stránky solestruck.com :) Cena je fantastická, tak šup šup! :)

Dnes by som Vám rada predstavila 10 z mojich obľúbených filmov. Nie sú to všetky, napadlo by ma ich ešte určite mnoho, tieto mi však prišli na rozum ako prvé. Nechcem Vám písať o čom filmy sú, lebo to by Vás nudilo a v konečnom dôsledku si to viete nájsť aj samé, že? Takže skôr len taký môj stručný názor :)

Atonement (Pokánie) 
Napriek tomu, že nemám rada Kieru, tento film ma oslovil. Najviac koncom, ktorý nebol takým typickým happy-endom. 
(zdroj: www.englishmoviez.com)
Black Swan (Čierna Labuť)
Aronofského mám zaškatuľkovaného ak výborného režiséra Reqiuem za sen. Takže aj od BS som očakávala veľa. A bola som spokojná. Navyše Natalie bola fantastická. 
(zdroj: www.iwatchstuff.com)
Fight Club (Klub Bitkárov)
Priznám sa, že tento film som videla už veľmi dávno a určite by som si ho mala obnoviť. V každom prípade nečakajte nič pekné alebo nežné :)
(zdroj: upload.wikimedia.org)
Interview with the Vampire (Interview s upírom)
Upíri sú momentálne vďaka Twilight-u veľmi In a útočia na nás zovšadiaľ. Tento film som si obľúbila ešte predtým. A navyše, Brad Pitt a Tom Cruise ako upíri.. ;)
(zdroj: www.sharetv.org)
Magnolia 
Viac osudov prelínajúcich sa v jednom príbehu je jedným z mojich obľúbených konceptov. Okrem toho tu nájdete viacero známych mien. Tie 3 hodiny naozaj stoja za to a "také veci sa stávajú"
(www.movieberry.com)
Memento
Tu sa zase režisér pohral s časovou líniou a film ide odzadu. Našťastie, pozerala som ho doma, čiže nebol problém vrátiť sa kúsok späť. Považujem ho za jeden z najlepších thrillerov vôbec. 
(zdroj: www.redbox.com)
Pulp Fiction 
Jedna z filmových klasík od Tarantina. Povedala by som, že je to jeden z "must see". 
(zdroj: www.panicposters.com)
Shutter Island (Prekliaty Ostrov)
Výborne urobený film s prekvapivou pointou a Leonardom. Od čias Titanicu sa zmenil a vyberá si výborne filmy. Odporúčam aj knižnú predlohu, ktorú som zhltla počas cesty vlakom z KE do BA. 
(zdroj: www.terrordaves.com)
Sweeney Todd
Spojenie Johnnyho Deppa s Timom Burtonom je už pomaly zvykom (a samozrejme aj Helenou B. Carter). Pesničky tam podľa mňa byť nemuseli, ale urobili film zaujímavejším. 
(zdroj: www.supermusic.sk)
The Dark Knight (Temný rytier)
Batmana som niekedy nemusela, dokonca prvý diel tejto trilógie ma dokonale nudil. Prešiel nejaký čas, prečítala som si pár komixov o Batmanovi a je zo mňa Batmanofil :)
(zdroj: www.batman-dark-knight.info)

Videli ste niektorý z týchto filmov? Páčili sa Vám? Dáte mi nejaký tip?


You Might Also Like

28 komentářů

  1. Sweeney Todd je nejlepší, já mám hodně ráda filmy od Tima Burtona :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, len sa mi zdá, že pri Temných tieňoch trochu poľavil :/

      Odstrániť
  2. pozývam ťa na môj blog kde prebieha giveaway o Jeffrey Campbell topánky, budem rada ak sa pridáš :) www.kristinafox.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sweeney Todd je jeden z mojich obľúbených mimochodom pesníčky tam byť museli pre to že pôvodom je to vlastne muzikál ....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pokánie zbožňujem!

    Pozývam na giveaway: www.vida-cotia.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. love the black swan!
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. johnny depp! A vidělas sleepy hollow?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné :) tiež jeden z obľúbených :)

      Odstrániť
  7. pokánie je super, mám aj knižku :)
    niektoré ostatné ani nepoznám, takže vďaka za tipy :)
    pozývam ku mne http://kuceravasue.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že sa aj ostatné budú páčiť :)

      a ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  8. diky za tipy :)
    na black swan sa chystam :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. okrem 2 som videla všetky a dlhodobo patria medzi moje naj :) vidno že máme rovnaký vkus, aj na knihy, ktoré si mi napísala v komentári na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade si veľmi rada nechám od teba poradiť ďalšie zaujímave filmy :)

      Odstrániť
    2. čiernobiely svet, trhliny, amélia z montmartru, z iného súdka je mestečko pleasantville, na doraz

      Odstrániť
  10. Ahojky,
    rada by som ťa pozvala na make-up giveaway!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. http://beautifulswallowphotography.blogspot.sk/ prosím staňte sa sledovateľmi :) inak krásny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017