New In 4

8/04/2012 03:40:00 PM

Konečne si poriadne užívam prázdniny. Ešte som doma len štvrtý deň a už ani neviem, že som do nejakej práce chodila :D. V stredu som bola na malé nákupy a v kine na nového Batmana. Musím uznať, že si neviem predstaviť lepšie zakončenie celej trilógie. Nolan sa opäť pochlapil, nie nadarmo ho považujem za jedného z najlepších režisérov súčasnosti. Máte radi Nolanove filmy? A čo vravíte na Batmana?

Okrem toho som začala s toľko ospevovaným 30 Days Shred, tak dúfam, že prinesie aj nejaké výsledky. Neviem, či je to len môj pocit, ale cítim sa silnejšie a dokonca mi to povedal aj drahý :D.

Tak, a teraz k tým nákupom :). 



Z kozmetiky som si kúpila dva telové peelingy - Balea a Avon Planet Spa, ktorých porovnanie s Ziajou a Oriflame čakajte onedlho na blogu. Šupinkový topper od Essence mám ešte z Prahy, zabudla som Vám ho odfotiť. Využila som aj zľavu na laky v Avone (1,90E) a objednala si dva - Real Red a Starry Sky. A samozrejme neodolala som výpredaju lakov Maybelline Mini Colorama, hlavne keď som objavila môj milovaný Redcurrant Jelly, o ktorom som si myslela, že je už nadobro vypredaný. Okrem toho odtiene Berry Sweet, Sugar Crystals, Wonder Violet (na ktorý ma nalákala MissMarta) a Bublicious. Myslím, že lakov mám už asi aj dosť. Len teraz nejaký čas vyhýbať DMke, kým sa neskončí Essence výpredaj :)


Vrámci Batmanovského šialenstva som si zadovážila tričko s logom (F&F) a dve vzorované tielka, ktoré ma úplne uchvátili farbami, vzormi a veľmi priaznivou cenou (New Yorker).

Ako si užívate druhú polovicu prázdniny? Nakupujete vo výpredajoch? Čo ste si kúpili?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. úžasné nákupy, hlavne lačiky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné veci :) to batmanové tričko

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkně sis nakoupila :)
    Probíhá u mě Giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie, určite sa zapojím :)

      Odstrániť
  4. Ani som nevedela, že F&F predáva aj babské batman tričká, veľmi sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ja som ako prvé zbadala ružové so znakom supermana, ale videla som vzadu aj čierne, tak som si ho radšej skontrolovala a bol tam batman :)
      pre pánov majú tiež, ale znak je sivo-strieborný

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017