Porovnanie telových peelingov

8/18/2012 07:05:00 PM

Dnes mám pre Vás pripravené porovnanie 3 telových peelingov. Pôvodne som plánovala porovnať 4, ale pri  jednom som sa pomýlila a kúpila som namiesto peelingu sprchový gél. Ten bude mať samostatnú recenziu potom.


V dnešnom súboji sa teda stretávajú:
1. AVON Planet Spa Mediterranean Olive Oil with Orange Flower Exfoliating Body Scrub
2. BALEA Dusch Peeling - Buttermilk & Lemon
3. ZIAJA Pomarančové Maslo - Sprchový Peeling s Mikrogranulami


1. AVON Planet Spa Mediterranean Olive Oil with Orange Flower Exfoliating Body Scrub
Prvé, čo ma pri tomto peelingu zaujalo, bola nádherná vôňa. Neviem presne definovať jej zloženie. Cítim tam jemne vôňu typickú pre výrobky obsahujúce olivový olej, s výraznou sladšou vôňou. Možno je to pomarančový kvet, aj keď... nemal by voňať za pomarančom? V každom prípade z vône som bola nadšená. Aj na pokožke som ju cítila dosť dlho. Konzistenciou je to trochu hustejší gél, zvláštnej zelenej farby. Obsahuje mikrogranule. V zložení som vypátrala 1 parabén. Balený je v klasickej tube s obsahom 150ml. V aktuálnom katalógu (12/2012) ho zoženiete za rovných 5E. (ospravedlňujem sa za čiary na tube, nedali sa vyčistiť)


2. BALEA Dusch Peeling - Buttermilk & Lemon
Tento peeling je jedným z letných limitovaných výrobkov, čo je dosť škoda. Určite by som si ho kúpila znovu. Jeho vôňa mi pripomína kombináciu tvarohu, alebo cheescake s limetkou. Pre tie, ktoré ste z ČR - vraj vonia úplne ako smotanový jogurt Krajanka s citrónom. Vôňa je príjemná, avšak výdrž na pokožke nie je nič extra. Ak však používate telové mlieko s inou vôňou, vyhnete sa prelínaniu vôní. Konzistencia je gélová, jemnej žltej farby. Okrem mikrogranulí obsahuje aj väčšie farebné peelingové čiastočky.  Je bez parabénov. 200ml balenie v tube kúpite v DM za 1,89E. 


3. ZIAJA Pomarančové Maslo - Sprchový peeling s Mikrogranulami
Tento peeling je pochúťka. Vonia ako čerstvé pomaranče, čo vo mne vyvolávalo túžbu zjesť ho. Vôňa na pokožke vydržala dlho - cítila som sa ako chodiaci pomaranč (recenziu na sprchový gél z tohto radu nájdete u Mishelly). Konzistencia bola tekutejšia, čo sa mi zdalo trochu nepraktické, vzhľadom na balenie v tégliku. Má krásnu žiarivú oranžovú farbu. Obsahuje mikrogranule, ale zo všetkých 3 sa mi zdá najjemnejší. V zložení má 2 parabény. Téglikové 200ml balenie som kúpila v obchode Ziaja v Prahe, stálo asi 75kč, čiže okolo 3E. Neviem však, či sa dá kúpiť aj na Slovensku. 

Ako ste si iste všimli, nepísala som nič o účinkoch konkrétnych peelingov. Vzhľadom na to, že všetky obsahujú mikrogranule v dostatočnom množstve som bola so všetkými troma peelingmi spokojná. Svoju úlohu zjemnenia a prekrvenia pokožky aj jemnej masáže splnili všetky výrobky. Porovnávať som teda mohla len ten zvyšok. Ktorý peeling si vyberiete je vlastne už len na Vašich preferenciách týkajúcich sa vône, finančných možností a dostupnosti. Osobne by som opätovne siahla po všetkých troch, aj keď mojim favoritom je Balea, pretože je dobre dostupná, nestojí veľa a pritom neobsahuje parabény.

Čo vy a telové peelingy? Používate? Máte svoj obľúbený? 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. rozmýšľam nad tou ziajou a baleou keďže je pre mňa tiež dostupnejšie ako ziaja...... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že budeš spokojná a kľudne mi napíš svoj názor potom :)

      Odstrániť
  2. Miluji tělové peelingy a taky je mi v podstatě jedno, jaká je to značka, výsledek je obvykle vždy stejný :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš nejaký obľúbený, ktorý by som mala vyskúšať :)

      Odstrániť
  3. Mám spoustu výrobků od baley, ale tenhle zrovna ne, rozhodně peeling vyzkouším*

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zrovna by mi měl přijít taky peeling od ziaji, tak jsem zvědavá
    zůčastni se sheinside giveaway na mém blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento alebo skúšaš inú vôňu? :)
      a ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  5. Já osobně zkušenost s peelingy nemám, nějak jsem jim zatím nepropadla. Z tvého článku mne, ale nejvíce zaujal ten od Ziajy. Už jen kvůli ceně (kterou jsem čekala daleko vyšší) a pomerančové vůni. I když ani ten od Baley nemusí být špatný :). Děkuji za skvělý článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že keď vyskúšaš, budeš rovnako spokojná ako ja :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017