AVON SuperShock Gel Eyeliner

9/03/2012 07:08:00 PM

(zdroj: www.greatbeautybuys.com)

Ako ste prežili prvý deň v škole? Pripravovali ste sa nejak špeciálne? Ako ste sa obliekli a nalíčili? Vybláznili ste sa, alebo ste stavili na klasiku?

Ak by som mala vybrať podľa mňa najuniverzálnejšie líčenie očí, určite by som vybrala čiernu linku. Samozrejme, očné tiene mám rada, ale niekedy má človek proste náladu na niečo klasické a pritom veľmi efektné. A vtedy je tým pravým čierna linka. Najlepšie určite vyzerá a drží tekutá, bohužiaľ na pravé oko nevidím najlepšie (neviem si nalíčiť otvorené oko) a nie som ani natoľko zručná, aby sa mi obe linky podarili rovnako. Našťastie, môj drahý je taký skvelý, že mi často linku nanáša. Keďže však s ním nie som stále, hľadala som iný spôsob. Prvou možnosťou bola čierna ceruzka, tá však nemala ten efekt a zvykla sa mi rozmazávať a otláčať. 

Gélovú linku AVON superSHOCK som si objednala zo zvedavosti a bola som nadšená. Musím pochváliť elegantné a hlavne pevné zatváranie. Nanášanie skoseným štetcom je veľmi jednoduché a linky sa mi vždy podaria rovnaké. Vybrala som si odtieň blackened metal. Nie je to čierna, skôr tmavá sivá farba s veľkým množstvom trblietok. Určite by som teda privítala takú "echt" čiernu (ak máte nejaký tip, sem s ním!). Výdrž je veľmi dobrá. Na mojich mierne mastiacich sa viečkach vydržala v dobrom stave výlet, teda asi 12 hodín. Počas dňa stratila trochu intenzitu, ale len minimálne. Odličovanie je rýchle a ľahké. 




Linka má obsah 3g, na nalíčenie však nepotrebujete veľa. Okrem tohto odtieňa je v ponuke aj celkom zaujímavá modrá. Plná cena linky je 5,70E. Ale v akcii ju zoženiete určite lacnejšie. Štetec nie je súčasťou balenia, jeho plná cena je 7,90E. Myslím však, že podobný štetec od Essence Vám urobí rovnakú službu za menej peňazí. 

Aký druh linky používate? Používate čiernu, alebo obľubujete aj farebnejšie verzie?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Dita je dokonalá! Zajímalo by mě, jakou linku používá ona :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a možno by stačil jej make-up artista :D

      Odstrániť
  2. prvý deň..v pohode :D ako inak :D ale oddnes to bude makačka...líčenie som nejak neriešila špirála,telove očné tiene, jemne ruzový rúž, outfit- červené rifle,tričko fialové s nápisom summer a čierne topánky z deichmanu (neviem ako sa to píše) :D make-up nepoužívam...iba na nejaké tie väčšie oslavy...:D Ja mám z Avon-u tekutú očnú linku (modrú) a je fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvý a posledný deň sú vždy tie najlepšie... Len to medzi tým by byť nemuselo :D

      Odstrániť
  3. Používám černé oční linky od Dermacol :)

    Zvu na Ziaja Giveaway :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017