9.06.2012

e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil - Twinkle Teal

(zdroj.www.shrani.si)

Aký je Váš názor na výrobky e.l.f.? Mne sú čím ďalej tým viac sympatickejšie. Aj keď nie so všetkým čo som vyskúšala som bola úplne spokojná. Táto ceruzka však patrí do tej podarenej kategórie. 

Ako som už písala, nie som človek spôsobilý kresliť si tenké a pekné linky. Či už tekutou linkou alebo ceruzkou. Preto mám veľmi rada všetky možné farebné ceruzky, pretože tie vyzerajú fajn aj keď sú hrubšie. A v najhoršom prípade ich rozmažem na viečku ako tieň. 

Táto ceruzka má krásnu modrú (tealovú) farbu. Obsahuje tiež poriadne množstvo trblietok, ale na očiach nie sú až také výrazné. Ceruzka je dosť mäkká a dobre kreslí. Nepotrebujete ňou tlačiť. Výdrž je slabšia, trochu sa otláča a počas dňa stráca na intenzite. Celkovo ostala na svojom mieste v dobrom stave zhruba 7 hodín. Ak sa Vám však nemastia viečka, určite by tá výdrž bola omnoho lepšia. Odličovanie rýchle a príjemné :).



Ceruzka patrí medzi výrobky radu essential. Okrem tohto odtieňa je v ponuke ďalších 8 (biela, ružová, sivo-ružová, šedá, zlatistá, zelená, fialová a čierna). Obsahuje 1.38g výrobku. Balenie je klasické, vo farbe odtieňa. Zatváranie je transparentné, drží pevne a má v sebe zabudované strúhadlo. Stojí 1,79E. Link TU.

Páčia sa Vám farebné linky? Máte nejaké skúsenosti s ceruzkami e.l.f.? Spokojné/nespokojné? 

4 komentáre:

  1. Barevné linky jsou super.. strašně jsem si je poslední dobou oblíbila :). S těmi od E.L.F. však žádnou zkušenost nemám.. Ovšem za tu cenu, až budu objednávat, určitě vyzkouším :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že budeš s nimi spokojná. Budem rada, ak mi potom napíšeš svoj názor :)

      Odstrániť
  2. nemam moc v oblube farebne licenie, resp si ho neviem urobit tak, aby to nevyzeralo papagajovo.... ale keby mi niekto tak namloval aspon jedno oko ako to je na obrazku, tak to by som brala .D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa to takto na obrázku veľmi páči, ale sama som na takého farebnosti dosť konzervatívna :D radšej len 1 linka alebo max 2 tiene dokopy :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017