Giveaway n.3

9/21/2012 08:00:00 PM

(zdroj: www.creaturecomfortsblog.com)
Tak a máme tu ďalšiu Giveaway :). Chcela by som sa Vám poďakovať za to, že ma klikáte a čítate. Keďže minulá giveaway sa Vám asi páčila, zopakujeme ju. Ako cenu si môžete vybrať ľubovoľnú kombináciu dvoch z týchto vecí: očné tiene, kajalová ceruzka na oči, gélová očná linka alebo lak na nechty. Výrobky budú od Essence, takže ak máte nejaký odtieň po ktorom túžite, pokojne ho napíšte :). Výhercovia budú dvaja a vyberie ich random.org

Takže podmienky pre zapojenie:
- byť verejným sledovateľom blogu cez GFC (poteší aj bloglovin´)
- mať trvalý pobyt na Slovensku alebo v Čechách
- napísať pod tento článok komentár s vaším emailom plus ako sa dnes máte
- vybrať si ceny
- okomentovať minimálne 1 post
+
- ak budete zdieľať giveaway či už u seba na blogu, na fb (nastavte príspevok ako verejný) alebo twitteri, môžete si pridať druhý komentár (a nezabudnite na link)

Giveaway ukončím keď počet návštev na blogu dosiahne číslo 5000. Prajem veľa šťastia! 

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Ja by som si vybrala laky na nechty, keďže linky ani tiene veľmi nepoužívam :) A najradšej mám nejaké pastelové jemné farby alebo už dlho túžim po zlatom laku :)
    Samozrejme tvoj blog sledujem :) a dnes sa nemám veľmi dobre, pretože som chorá :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. https://twitter.com/GZuzana/status/249224124600295424
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sa tiež nemám dobre, tiež som chorá a už týždeň mi to nechce prejsť a nemám čas ísť k lekárke (vivat academia!). a ako sa máš ty? :)
    vybrala by som si určite gélovú linku- čiernu a očné tiene, snáď okrem ružových, lebo to vyzerám ako laboratórny králik :)

    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se taky nemám moc dobře jako všichni sem nemocná :DD
    Vybrala bych si ty oční stíny - nějakou tlumenou barvu (hnědý...) a oční linky- a to asi jakoukoliv barvu jenom ne černou :DDD

    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bych si vybrala asi oční stíny(nějaké do hněda:) a lak na nehty(nějaký tyrkysový:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gélová očná linka /najlepšie čierna/ alebo lak na nechty /nejaký tyrkysový alebo zelený len netrblietkový/
    :) minulá výhra ma potešila a tak to risknem aj teraz 10.10 ideme so školou do Viedne tak dúfam že sa mi pošťastí
    komentované napr. tu: http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2012/09/random-1.html?showComment=1348328798416#c6583179511076929711

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu zdieľané : http://www.facebook.com/natsnailart/posts/347237055371375 ;))

      Odstrániť
  7. Ja bych brala gelovou ocni linku a lak na nehty - nejaky tmavy :-)
    ervulenka@seznam.cz
    dnes se mam dobre jen pocasi by mohlo byt lepsi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě by se hodila 2. a 3. cena :-)

    Jinak dneska se mám tak nijak. Venku prší, doma nuda, leda že bych se snad měla učit, ale to dobrovolně nehrozí :) Takže si pustím nějaké písničky :)

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dnes se mám už docela lépe, ale poslední dobou jsem docela bez nálady. V pátek mě zasáhlo, když se mi dvě holky posmívaly a snad si myslely, že je neslyším. Bohužel slyšela a pak jsem z toho byla docela špatná. Dneska už je mi lépe a snažím se usmívat :). Strašně by mě potěšila gelová oční linka (vůbec se v tom nevyznám, takže výběr nechám na tobě) a nějaký hezký lak (mám ráda jemné barvičky) :). A co se týká toho komentování, líbil se mi článek Porovnávání tělových peelingů, takže tam najdeš i můj komentář ;).
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sdilim zde: http://ervulenka.blog.cz/
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. dnes sa nemám veľmi dobre... som absolútne vytočená z práce... :/
    ale potešili by ma očné tiene a gélová linka... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mám sa celkom dobre :) ja by som si vybrala laky na nechty
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dnes sa mám tak, že : "o bože zase zajtra škola, cestovanie busom a snaženie sa o to uchytiť si miesto na sedenie a už aj dosť ospalo :D"
    páčil by sa mi nejaký marhuľkový odtieň laku a nejaké zlaté či strieborné či bronzové očné tiene
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mám sa skvelo a dúfam, že ty tak isto ♥ GIVEAWAY si vymyslela naozaj rafinovane. Ja by som si zvolila lak a očné tiene ak by sa zadarilo. Odtiene a podobne by som nechala na teba. Nech žijú prekvapenia :)) Sledujem ťa už veľmi dlho ;) Môj mail je RubyTheCrystal@gmail.com a tvoju GIVEAWAY som zdieľala na mojom blogovom FB → http://www.facebook.com/CrystalPeoplebyRuby/posts/356488987771419

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja by som si vybrala tiene a ceruzku :)
    Dneska sa mam fajn,zajtra mi zacina skola,takze sa tesim :)
    marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja by som si v prípade výhry vybrala očne tiene :) A odtieň pastelové až hnedé, a druhé fialové :D Sledujem.. A ako sa dnes mám? Fajne, fajne, pretože som konečne doma zo školy - taaak nerada chodím do tej školy!! A to som iba teraz začala.. Vysoká škola ma z-a-b-í-j-a!!! :D :P
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mne by sikla gelova ocna linka a nejaky ten tien :)

    dnes sa mam obstojne s prienikom do dobrej nalady a doplnene prijemnym pocasim = moze byt :)

    fashovv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. V prípade výhry by som si vybrala lak a mám sa úplne super:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. som si ani nevsimla ze mas GA, musim to napravit :)
    a mam sa prekvapivo dobre, sice som vycerpana a chora :D
    keby naaahodou, tak gelove ocne linky a kajalova ceruzka by potesili :)
    a idem pozdielat este ;)
    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tak zdielam u mna na FB :) presny link ti nepoviem, ale TU to najdes ;)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. brala by osm gélovú očnú linku a nejaký pekný veselý očný tieň :))

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. http://all-reserved.blog.cz/1210/http-onestepclosertomylife-blogspot-sk-2012-09-giveaway-n3-html-showcomment-1350226659529-c820505272725060212

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. tak si pridavam komentar, ak smiem :)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017