Liebster Blog Award

9/17/2012 12:01:00 AM


Asi pred dvoma týždňami som dostala získala od Arvonky toto ocenenie. Rozhodla som sa s článkom však počkať, pretože v tom čase bolo oceňovanie skoro všade :). Arvonke týmto veľmi ďakujem, je to pre mňa pocta, že spomedzi toľkých skvelých blogov vybrala do svojej top 5 aj ten môj.  

Tak ako všetky ocenenia, aj toto ma svoje pravidlá:
- poďakovať osobe, ktorá ocenenie udelila
- odkázať späť na osobu, ktorá mi ocenenie udelila
- navrhnúť ďalších 5 blogov na ocenenie s menej než 200 čitateľmi
- informovať bloggerov o nominácií na ocenenie
- umiestniť ocenenie na blogu

Najťažšou časťou tohto ocenenia je vybrať 5 blogov, keďže každý blog je svojím spôsobom fantastický a kvalitný. Takže do môjho výberu zaraďujem

Dúfam teda, že som neoznačila nikoho druhýkrát :) 

PS: Zajtra mi už začína škola, nejak si na tú predstavu neviem zvyknúť. Nejaké tipy ako čo najrýchlejšie nabehnúť na nový systém nemáte?
PS2: Dnes som vyhrala v Romwe "Back to school" giveaway. Chceli by ste potom vidieť ten tajný obsah výhry? :)


You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017