9.13.2012

LUSH - balistik Dračie vajce

(zdroj: www.farmboots.files.wordpress.com)

Podľa počasia už máme asi jeseň... Mám ju rada, len tento rok sa nejak neteším. Keď si predstavím, čo všetko ma čaká od pondelka v škole, najradšej by som sa vrátila späť na začiatok júna a užívala si voľno. Škoda, že sa to nedá :/. 

Jedno, čo mi však počas leta chýba je vaňa plná vody a niečoho príjemného v nej. A to si počas jesene a zimy môžem užiť dostatočne. Tento krát som si do vane vybrala balistik Dragon´s Egg, ktorý som si kúpila ešte počas pražského výletu. Pôvodne som si balistik kupovať nechcela, ale keď som ich v obchode videla, nevedela som im odolať. Slečna predavačka mi už potom pomohla vybrať taký, ktorý by mi vyhovoval. Chcela som nejaký s citrusovou vôňou a ona mi poradila tento. 


 
Oficiálny text zo stránky lush.cz: "Dračie vajce vo vašej vani pukne, chŕli energiu ako oheň, prská, šumí, pení, tancuje... Takto nejak to vyzerá keď sa dráčik liahne na svet. Zanechá za sebou doslova fantastickú kúpeľ ohnivej farby s konfetami a trblietkami, plnú citrusovo-kvetinovej povzbudzujúcej vône. Iskra dračej energie potom preskočí aj na Vás (len potom, pekne prosíme, nechoďte požierať princezné)."

Vôňa dračieho vajíčka je fantastická a cítiť ju na pokožke veľmi dlho aj po kúpeli. Počas cesty domov z Prahy mi prevoňala všetky veci v ruksaku. A to čo sa vo vani dialo, som fakt nečakala. Zvyknutá som bola maximálne na nejaké jemné šumenie a vôňu. Toto však bolo niečo čarovné. Veď, pozrite si video (netočila som ho, len našla na youtube). Balistik Vám vodu vo vani zafarbí na oranžovo. Okrem toho obsahuje farebné konfetky a jadro zo zlatých trblietok. Trochu som sa bála, že sa vaňa nebude dať od nich vyčistiť, ale stačil prúd vody a boli dole. 



Balistik som nepoužila celý, asi len polovicu. Cena 200g balistiku je 130kč (trochu viac ako 5E), čo sa mi za jeden kúpeľ zdalo trochu veľa. Objednať si ho môžete cez eshop

Skúšali ste nejaké LUSH balistiky, ktoré stoja za to? Alebo dávate aj v zime prednosť sprche?

4 komentáre:

  1. wau vyzerá to zaujímavo 8)

    Pozývam ťa na GiveAway
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčam skúsiť :)

      ďakujem za pozvánku!

      Odstrániť
  2. jujha,zavidim :) mne to pride dost drahe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru, hlavne keď by si ho mala použiť len na 1 kúpeľ...
      ešteže sa dá rozlámať :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017