Random *1

9/18/2012 10:21:00 PM

Dnes len taký random výber fotiek z leta, nakoľko si stále neviem zvyknúť na to, že už začala škola. Takže aspoň takto sa ešte na chvíľku vrátim späť. 

Inak, ide niekto z Vás zajtra na protest pred LF v KE? 

Pózujúca zebra v Košickej ZOO
Svetelná inštalácia ateliéru ZERO ZERO na POKE festivale
Spinkajúci tiger
Fontána v Plzni
Na hrade v Starej Ľubovni
Pražská večera
Hrad Stará Ľubovňa
Medový Kozel
Najlepšie raňajky od mamky


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Pěkné fotečky, jen ta večeře mi příjde trošku chudá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) aj mne sa najskôr zdala, ale fakt sme sa najedli :D

      Odstrániť
  2. Tim jidlem mi opravdu delas chute :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. okrem nej sú na námestí ešte 2 :) mali by symbolizovať zvieratá, ktoré má Plzeň v erbe. Toto by mala byť myslím ťava, okrem toho majú ešte nejakého vtáka a psa :)

      Odstrániť
  4. jej jej, pekný random! zebra je také pekné zviera :D
    inak môžem sa ťa spýtať, že odkiaľ si, lebo vidím fotky z KE /to mám blízko/ a Plzne/tam by som asi asi chcela ísť na výšku/
    pekný blog:)
    Curly

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      zebry sú podľa mňa fantastické! a navyše pózujú fotografom!

      no, som z Bardejova, ale študujem v Košiciach. A v Plzni som bola na dovolenku :)

      Odstrániť
  5. Jé, ty jsi byla na hrade v SL? To je milé, ja jezdímvám Do SL každý rok za rodinou! Mamka i tatka jsou ze slovenska,práve z této lokality :) Na hrade jsem byla toto léto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som tam prvýkrát v živote, ale veľmi sa mi tam páčilo. Čakala som, že to bude väčšia zrúcanina :D Takže ma prekvapilo ako je pekne zachovaný :)

      Odstrániť
  6. fú ako vidím tú fotku na tých schodoch som si spomenula ako som raz bola zo zš niekde v nejakom hrade či kde ani neviem či na červenom kameni alebo kde to bolo a tam sme strašne úzkou takou onou :D išli po schodkoch niekam do veže či kam to, no tam keby idem teraz sa asi zbláznim, tak ešte že si napísala, že to má byť fontána ťava :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, ja sa zase bojím takých schodov, ako tam boli :D prídu mi neskutočne zradné, takže kým sa môj drahý rozhliadal, ja som si aspoň vybavila pár telefonátov :D

      nj, tie ostatne tiež boli zaujímavé :D

      Odstrániť
  7. jeej na tom hrade som bola, fajn že si mi pripomenula tie desné schody, po ktorých polovica výletníkov ani nechcela vyjsť nahor (nieto ešte dolu) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak, ja som vyšla na tretí a zliezla späť dole :D
      takých schodov sa strašne bojím :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017