Wishlist

9/09/2012 09:23:00 PM


V poslednom čase sa na skoro všetkých blogoch vyrojili wishlisty, tak som sa tiež rozhodla vytvoriť jeden. Ako tak naň pozerám, táto jeseň/zima bude u mňa pomerne tmavá. Čierna je moja klasika, tento rok sa k nej pridala tmavá fialová. 

1. Fialové nohavice (H&M) - trend farebných nohavíc ma chytil na jar, plánovala som si kúpiť červené. Nikde som však nenašla také, ktoré by mi sadli. Mám rada klasické "straight", v obchodoch som však videla buď "skinny" alebo strih, nazberaný na bedrách (ako sa volá?). Tieto z H&M mám doma v čiernej a perfektne mi vyhovujú. 
2. Top (H&M) - veľmi sa mi páčia topy, ktoré v sebe kombinujú dva materiály. Nepriehľadný a čiastočne priehľadný. Jedinou podmienkou je, aby cez priehľadnú časť nebolo vidieť košíky podprsenky. 
3. Kruhový šál (H&M) - veľmi praktický, hlavne keď sa neviete prinútiť nosiť čiapku. Tak ako ja :).
4. Top s golierikom (F&F) - je proste rozkošný. 
5. Fialový lak (M.A.C.) - na nechtoch v zimných mesiacoch preferujem tmavšie odtiene, takže fialový lak mi určite nesmie chýbať. 
6. Zlatý náramok (H&M) - k čiernej rada kombinujem zlatú aj striebornú bižutériu, ale k fialovej sa mi viac hodí zlatá. 
7. Čierna sukňa (H&M) - klasická čierna sukňa. Sukniam sa v zime nevyhýbam, naopak nosím ich veľmi rada. Klasická čierna na chladnejšie dni mi zatiaľ chýba. 
8. Kabelka (H&M) - čierna kabelka môjho obľúbeného tvaru. Hlavne dostatočne veľká, aby som ju mohla využiť aj do školy. 

Ako ste na tom s prípravou na chladnejšie dni vy? Alebo stále ešte dúfate, že bude nejaký čas teplo?

PS: O 2 týždne sa chystám do BA na Comics Salon & Istrocon. Je možné, že niekoho stretnem? Alebo na The Human Body Exhibition

A ako správna sova Vás pozývam na giveaway, kde môžete vyhnať úplne rozkošný soví vankúšik. KLIK

You Might Also Like

8 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017