1 alebo 2?

10/07/2012 07:00:00 PM

Túto rubriku niekedy často uverejňovala na blogu Romanka. Dlhšiu dobru som ju tam už však nezaregistrovala a napadlo ma vytvoriť niečo podobné. 

Takže Vašou úlohou je do komentára napísať, či ste si vybrali prvú alebo druhú možnosť. A v ďalšom príspevku Vám z toho spravím štatistiku :D



FRANCÚZSKA MANIKÚRA

alebo

OMBRE NECHTY?




FILM

alebo

KNIHA?




KRÁTKE

alebo

DLHÉ VLASY?



LEŇOŠENIE PRI MORI

alebo

SPOZNÁVANIE MESTA?




COLIN FARRELL 

alebo 

JUSTIN TIMBERLAKE?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Ráda vyplním:
    -ombre nehty
    -kniha
    -dlouhé vlasy
    -poznávání města
    -Justin Timberlake (mňam :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. * Ombre nechtíky
    * Ak som s priateľom tak film / ak som sama tak kniha ♥
    * Dlhé vlasy
    * Spoznávanie mesta
    * Hmmm, no ja neviem... Asi Justin :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ombre
    kniha
    dlhé
    spoznávanie mesta
    justin

    OdpovedaťOdstrániť
  4. franzuzska manikura
    kniha
    dlhe vlasy
    spoznavanie mesta
    colin farrell

    no to som zvedava :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ombre
    kniha
    dlhé
    mesto
    justin mmm :D

    ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ombre
    film
    dlhe
    spoznavanie mesta
    Collin ;)
    inak toto je super post, na takéto niečo by som sem rada ešte prišla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. francuzska manikura, kniha, dlhe, lenosenie pri mori, ani jeden :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017