11 otázok a odpovedí (tag)

10/29/2012 10:18:00 PM

Všeobecne mám tagy veľmi rada, aj keď niektoré sú už veľmi "prevarené". Tento som objavila u Niny.

Pôvodné pravidlá:
- řekni o sobě 11 zajímavostí
- zodpověz 11 otázek od blogerky, která tě nominovala
- vymysli 11 otázek pro blogerky, ktoré nominuješ ty
- vyber 11 blogerek pro nomicani a informuj je o ní (pod 200 followers)
- neoznačuj tu, která označila tebe :)

Tak, začneme 11 zaujímavosťami o mne:
1. milujem spoločenské hry (a na Vianoce budem mat Arkham... jupíííí)
2. mám príšerný strach zo zubárov
3. v budúcnosti by som chcela jazdiť na elektromobile alebo hybride
4. rovnako túžim po pasívnom a ekologickom dome
5. nemám rada horskú turistiku (čo všetci na tých skalách vidia?)
6. veľmi sa mi páči matný efekt na nechtoch
7. vlasy sa mi na ľavej strane točia smerom dnu a na pravej smerom von
8. neviem sa starať o kvetiny, všetky ktoré som doteraz mala, mi zahynuli :(
9. pri varení zvyknem pozerať seriály
10. fascinujú ma komixy o Batmanovi
11. mám rada portské víno (a celkom mi chutí aj borovička - tomu fakt nerozumiem)

Nasledujú odpovede na Ninkine otázky:
1. Čo by ste robili/študovali, keby ste mali ešte raz na výber? Možno by som si opäť vybrala psychológiu, ale zvážila by som medicínu aj veterinu. 
2. Aké sú "vlasy vašich snov"? Čierne, husté, dlhé, vlnité
3. Jedna vlastnosť, ktorú vyžadujete u partnera? Vernosť
4. Najobľúbenejší šport? Bedminton
5. Sprcha alebo kúpeľ? Ak som sama, tak sprcha. Ak v dvojici tak kúpeľ
6. Najlepšia riasenka? Max Factor Masterpiece Max
7. Sladké alebo slané? Sladké
8. Tip na dobrú knihu? Nech vojde ten pravý - J.A. Lindqvist
9. Čoho sa najviac bojíte? Duchov
10. Kým slávnym by ste chceli byť na jeden deň? Asi Sarah Jessicou Parker
11. Aké topánky by ste si nikdy neobuli? Tie na obrázku :)


11 otázok odo mňa: 
1. Nohavice alebo sukňa?
2. Čo považuješ za najväčšie módne faux pas?
3. Bez čoho neodídeš z domu?
4. Keby si mohla, čo by si na sebe zmenila?
5. Obľúbené ročné obdobie a deň v týždni?
6. Aká by bola ideálna dovolenka?
7. Tvoj vysnívaný vianočný darček?
8. Čo považuješ za totálnu zbytočnosť v oblasti kozmetiky?
9.Máš práve rozčítanú nejakú knihu? Ak áno, akú?
10. Tvoje najväčšie životné želanie?
11. Rock alebo disco? 

Nerada ľudí do niečoho tlačím, takže nebudem nikoho označovať. Dúfam, že niekoho otázky zaujmú a bude v tagu pokračovať u seba :) 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. toto je super =) rada čítam takéto všeličo =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. plánuješ pokračovať v tagu u seba? :)

      Odstrániť
  3. Ja už som aj odpovedala na otázky na mojom blogu: my-blog-for-you.blog.cz :) Ak chceš,tak si môžeš prečítať.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017