5

10/05/2012 07:00:00 PM

Dnešný post bude trochu odlišný od tých ostatných.

Keď Vás niekedy vo Vašom živote sklame niekto, do koho ste sa beznádeje zaľúbili a začnete preklínať všetkých mužov naokolo, pozor! Aby ste neprehliadli toho, kto o Vás stojí a túži po Vašej pozornosti. Toho, kto trpezlivo čaká na svoju šancu. Toho, kto to s Vami (a len s Vami) naozaj myslí vážne. Aj z toho chalana, ktorého poznáte len ako brata svojej kamošky sa môže stať človek, ktorý zamáva Vaším svetom. 

A TEN brat mojej kamošky máva tým mojim úspešne už 5 rokov. Keďže viem, že toto si skôr či neskôr prečíta, chcem mu poďakovať, že to so mnou vydržal a ešte stále je tu pre mňa ♥.




You Might Also Like

6 komentářů

  1. pekne napisane! urcite sa potesil!
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj za pozvanie :) zatiaľ sa nevyjadril, takže asi ešte nečítal :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017