Avéne - rad Cleanance

10/02/2012 07:00:00 PM

Pôvodne som nemala v pláne o tomto kozmetickom rade písať, pretože zo vzoriek len ťažko spoznať ozajstné účinky. Preto toto v podstate ani nie je recenzia, ale skôr len taký postreh na základe týždňového používania. 

K vzorkám kozmetiky Avéne som sa dostala úplnou náhodou. Šla som sa do lekárne pozrieť, či náhodou nedostali dvojbalenia Bioderma micelárky. A milá teta sa so mnou začala rozprávať o micelárkach a vytiahla spod pultíka tieto vzorky. Že im ti práve prišlo, a je to veľmi dobré a mala by som to vyskúšať. Tak si hovorím, prečo nie? Poďakovala som (a ďakujem ešte raz) a strašne som sa tešila, že do BA na víkend so sebou nemusím ťahať plné balenia micelárky a krémov (=viac miesta na oblečenie :D). 

Základom tejto kozmetiky je termálna voda Avéne, ktorá vyviera z hĺbky zeme a je okamžite vedená do továrne a do kúpeľov. Jej účinky boli preukázané viacerými vedeckými štúdiami. Voda má upokojujúce, zjemňujúce a protizápalové účinky a vďaka bohatému obsahu účinných látok je vhodná aj na ošetrenie najcitlivejšej pokožky. Má nízky obsah minerálov, vyrovnaný pomer vápnika a horčíka, je bohatá na kremičitany, má neutrálne Ph (7,5) a je bakteriologicky čistá. 



Takže, poďme si predstaviť jednotlivé výrobky:

1. Cleanance Regulačná emulzia so zmatňujúcim účinkom
Oficiálne info: Zmatňuje, hydratuje mastnú pleť. Je vhodná aj ako podklad pod make-up, ktorý tak vydrží celý deň. Bez parabénov. Má regulačné, zmatňujúce a upokojujúce účinky. 
Môj názor: Je to taký polopriehľadný gél s príjemnou vôňou. Pleť dobre hydratuje, aj keď ja niekedy je potrebné naniesť väčšie množstvo emluzie. Aj ten make-up má celkom dobrú výdrž, i keď by som to nepripisovala práve tejto emulzii. Zmatňujúca funkcia však trošku zaostáva, lebo aj napriek použitiu zmatňujúcej bázy pod make-up som po chvíľke pekne lesklá (alebo robím niečo zle?).
Orientačná cena: 13,90E/40ml

2. Cleanance Čistiaca voda
Oficiálne info: Jemne odličuje a odstraňuje nečistoty (vrátane make-upu, aj vodeodolného) a napomáha redukovať nadbytočný maz. Zanecháva pleť čistú a sviežu. Má čistiace, odličovacie, regulačné, antiseptické a upokojujúce účinky. 
Môj názor: Najskôr som sa zľakla, že voda je modrá. Ale to je len tá fľaštička. Musím len potvrdiť, že čistí a odličuje veľmi dobre. Ja väčšinou používam vodu len na dočistenie po odlíčení a vyčistení gélom, ale túto som vyskúšala aj na samotné odlíčenie a svoju prácu urobila. Pleť je po použití svieža a upokojená.
Orientačná cena: 13,60E/200ml

3. Cleanance K Exfoliačný, hydratačný krém-gél
Oficiálne info: Zmatňuje a hydratuje pleť. Podporuje hojenie vyrážok, čiernych bodiek a ostatných nedokonalostí pleti. Bez parabénov. Má exfoliačné, zmatňujúce a upokojujúce účinky.
Môj názor: Na tento krémik som sa tešila asi najviac. Pôvodne som si totiž myslela, že exofilačný účinok znamená, že krémik mi odstráni vrchnú vrstvu pokožky (teda moje slávne jazvičky). Bohužiaľ, až potom som sa dozvedela, že je to účinok vlastne čistiaci. Ale nevadí. Z celého radu sa podľa mňa práve tento výrobok podaril najviac a uvažujem o kúpe plného balenia. Používam ho len večer, pretože po nanesení cítim, že fakt pracuje (= pleť ma chvíľku jemne štípe). Okrem toho naozaj dobre hydratuje. 
Orientačná cena: 14,20E/40ml.

Čo vy a kozmetika Avéne? Máte s ňou nejaké skúsenosti? Zvyknete skúšať vzorky z lekárne? Alebo ich vyslovene vyhľadávate?

(Info som čerpala z oficiálnej stránky Avéne, ceny z parfums.sk)



You Might Also Like

4 komentářů

  1. úplne úžasný lay ♥♥ avéne je super značka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som avene pouzivala a velmi sa mi zlepsila plet..len nie je najlacnejsia :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bohužiaľ, už to tak býva... ak chceme niečo kvalitné, musíme si priplatiť :)
      ale tak myslím, že v tomto prípade to stojí za to :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017