Halloween

10/28/2012 02:51:00 PM

Ako ste na tom s Halloweenom? Oslavujete, alebo Vás tento deň necháva úplne chladnými? Na tento rok už máte masku vymyslenú? 
Ja sa vyžívam vo vymýšľaní a kombinovaní kostýmov. Na tento rok sme s priateľom už dohodnutí, za čo pôjdeme, ale trochu inšpirácie nikdy nie je na škodu, že? Takže Vám prinášam prehľad zaujímavých kostýmov, ktoré som našla.

PS: Dnes som pôvodne plánovala recenziu, ale... keď už som sa dala na challange s úplne základným množstvom kozmetiky, nebudem sa radšej provokovať. Takže recenzia nabudúce :) 



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odpovede
    1. máš aj nejaký obrázok, ktorým si sa inšpirovala? :)

      Odstrániť
  2. Já bych chtěla aby se tady (v ČR) Halloween slavil jako v Americe..:)) Kostými, sladkosti.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru :) skús zorganizovať vlastnú párty podľa vzoru USA :)

      Odstrániť
  3. ten záchod =D tento rok sa s kamošmi chystáme nahodiť do masiek a ísť na nejaké strašidelné miesto, kde si urobíme veľa strašidelných fotiek a pravdepodobne skončíme na nejakej párty =D masky ešte len vymýšľame...minulý rok som bola morská panna a priateľ vodník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten záchod dostal aj mňa, najviac som sa smiala práve z neho :D
      no, tak verím, že nejaké fotky potom skončia aj na tvojom blogu, rada by som ich videla :)
      my sme minulý rok boli odlišne, ja za zombie a priateľ za hlavného hrdinu zo Statočného Srdca (hral ho Mel Gibson)... tento rok sa zamiloval do seriálu Imperium: Mafia v Atlantic city, takže ideme akoby postavy z toho seriálu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017