Návrhy?

10/14/2012 03:50:00 PM


Dnes som si pre Vás naplánovala opäť iný typ postu. 

V prvom rade, dúfam, že ste sa všetky už zapojili do GIVEAWAY. Ak nie, stále máte ešte čas, tak šup :).

V druhom rade by som chcela posunúť vyhodnotenie 1 alebo 2 postu, pretože zatiaľ je tam málo komentárov na vyhodnotenie. Ak neviete o čo ide, klik SEM

A v treťom rade by som Vás rada požiadala o nejaké návrhy. Čo by ste chceli vidieť na blogu v budúcnosti?  Aké články by Vám urobili radosť? Čo by ste tu naopak už vidieť nechceli? Chceli by ste viac recenzií, porovnávačiek alebo niečo úplne iné? Môžete kľudne aj konkrétnejšie. Budem veľmi vďačná za všetky názory z Vašej strany. A aby to nebolo zadarmo, môžete všetky, ktoré vyjadríte svoj názor pridať ešte jeden komentár k giveaway :)

Ďakujem a prajem príjemnú nedeľu :)

Update: Pozeráte/pozerali ste skok Felixa Baumgartnera? :)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. páčil sam mi post 1 alebo 2, to by bolo fajn, vidieť tu niečo podobné ešte niekedy ;) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. túto rubriku plánujem zaviesť pravidelne :)
      ďakujem za tvoj názor :)

      Odstrániť
  2. presne presne, mna to tiez zaujalo a zvedava som aj na vyhodnotenie :) a je mi uplne jedno o com pises, pokial o tom pises prirodzene, tak sa to dobre cita :) lepsie ako clanky nasilu. inak ma bavia aj tipy na cokolvek, ci uz je to dobra hudba, film, stranka alebo kniha a este take tie clanky so zazitkami a fotkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám nejraději nějaké nápady oblečení

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, píšem si to do zoznamu :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017