10.09.2012

ROMWE Back to School Giveaway výhra

Ako som Vám už dávnejšie spomínala, vyhrala som giveaway na fb stránkach ROMWE. Jedno krásne ráno som si v emailovej schránke našla mail, že som výhercom giveaway pre daný deň a požiadavkou mojich údajov. Samozrejme, tešila som sa ako malé dieťa. Balíček prišiel za necelé 2 týždne (objednávka asi rok predtým si dala načas - trvalo jej to vyše mesiaca). Samozrejme, musela som absolvovať návštevu na colnici (dokonca dvakrát) a zaplatiť celkom vysoké DPH a clo (38E).  Ak mám povedať pravdu, v momente, keď som tú sumu videla, som si želala aby som tú giveaway nevyhrala :/. Inak, netušila som, že sa tieto poplatky platia aj z výhry. Ale aj napriek tomu, sa mi balíček dostal úspešne do rúk a tá kabelka za to stojí. Po tejto skúsenosti sa však na nejaký čas určite budem vyhýbať zahraničným súťažiam a zrejme ani ebay tak skoro neotvorím :D. Máte s tým nejaké skúsenosti?





No, a čo kabelka obsahovala: legíny s potlačom leva, mint obal na iphone, zápisník, rôzne záložky a náramok.

PS: keďže legíny pre mňa moc nie sú a iphone nemám, rada by som tieto dve veci posunula ďalej za rozumnú cenu (nech sa mi aspoň nejak vráti to DPH). Ak máte záujem, kontaktujte ma cez email linkinzuzka@gmail.com


19 komentárov:

  1. legíny vyzerajú úžasne akurát by som ich zrejme ani ja nevynosila ...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. boze, clovek ma raz za cas fakt stastie a nieco vyhra a takto to dopadne, nakoniec by si si to za tu cenu kupila aj tu a podla svojho vyberu ... no skoda, ale ta kabelka vyzera naozaj pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale zas mám aspoň skúsenosť a viem, do čoho neísť :)

      Odstrániť
  3. Skvělý nákup! Ty legíny jsou dokonalýýýýýýýýý

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som teda už pár krát niečo takto vyhrala ale ešte nikdy som žiadne dph neplatila, to by ma asi porazilo, toľko peňazí :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nj, ja tomu tiež doteraz nerozumiem... snáď sa k tomu ešte dopátram, prečo som to platila :/

      Odstrániť
  5. Z internetu som si už veľa krát chcela pokúpiť rôzne veci, ale keď som zistila, že veľa dievčat malo rovnaký problém s clom a DPH (okolo 50 €) za obyčajný balíček v hodnote maximálne 10 €... Odvtedy mám strach, ale mne sa to zatiaľ nestalo. Klop, klop, klop :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je to riziko, keď nakupuješ zo zahraničia... aspoň nebudem teraz veľa míňať :D

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :D asi by ma z toho cla porazilo váu :) čo som ja objednávala z ameriky alebo odkiaľ vždy som im poslala len doklad a neplatila som nič tak neviem :) každopádne užasná kabela :)

    onlynatalys.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejak som to už prestala riešiť :) ono to tak asi malo byť :D
      ďakujem, veľmi rada ju nosím :)

      Odstrániť
  8. ty legíny ♥♥
    máš super blog jsem nový follower :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, vážim si to :)
      zapojila si sa už do giveaway? :)

      Odstrániť
  9. myslim zo s clom je to tak, ze ak je zasielka v hodnote DO 150€, tak sa neplati. pri vyhre by si mala mat tiez nieco ako fakturu a ked na nej bola daka palka miesto 0€/vyhra, tak smola :( daka kocka spominala, ze jej poslali veci na testovanie a na colnici nedokazali pochopit, ze jej niekto posiela daco zadarmo :D ale nakoniec to "vyhadala" a neplatila nic. mari sa mi, ze to bola thedominica.blogspot.sk

    skus sa jej spytat pre buduci krat :) ta taska inak za to asi aj stala - vypada super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nj, len to nakoniec ani nebolo CLO, ale DPH... okrem toho oni tam odomna chceli nejaký doklad o hodnote, takže z mailu im bolo jasné, že to bolo 200 dolárov. Aspoň že daň z výhry platiť nebudem :D toľko to hodnotu nemalo :D

      taška je z toho asi najlepšia :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017