Uvažovali ste niekedy nad tým... (challange)

10/20/2012 01:43:00 PM

...aké množstvo kozmetických výrobkov denne použijete?

(zdroj: www.txweddings.com)

Mňa k tomu tak nejako prinútil pohľad na poličku s kozmetikou na intráku. Tak som si spravila malý prehľad a zistila som,  že dokopy je to až 26 rôznych výrobkov (zaujímal by Vás zoznam?). A to je už teda dosť! Viete si predstaviť tie časy, kedy ženy používali mydlo, šampón, obyčajný krém, parfém a rúž? Dokázali by ste sa k tomu vrátiť? Ja si to teda veľmi nie... Ale uvažujem, že to vyskúšam. Onedlho ma čaká týždeň voľna zo školy, chcela by som teda takejto starostlivosti venovať 3 dni. Celý týždeň sa asi neodvážim:)

Pridá sa ku mne niekto? Chceli by ste potom z toho nejaký "report"?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Odpovede
    1. 3 dni len s mydlom, šampónom, krémom, parfémom a rúžom :)
      žiadna ďalšia kozmetika :)

      Odstrániť
    2. ach jaj, moje oči nevýrazné :D bez makeupu by som to ešte zvládla, teraz mám celkom dobrú pleť, ale bez ceruzky na oči je mi ťažko :D ale vieš čo? idem do toho, na 3 dni, aspoň budem dlhšie spať :D

      Odstrániť
    3. ale aj s antiperspirantom :D

      Odstrániť
    4. výborne :)
      ja plánujem dátumy 28., 29. a 30. - môže byť?
      ok, tak aj antiperspirant :D

      Odstrániť
  2. pokial nikam nejdem, tak mydlo + 2 kremy a antiperspirant :) samozrejme ze ked sa licim, tak to narastie a potom sa treba aj odlicit samozrejme, ale ked sa licim len jemne, tak na nalicenie mi staci 5 veci a na odlicenie 2 :D
    ked sa pozriem, mam tu neskutocne vela kozmetiky, ale som strasne rada ze som sa naucila nechat pokozku oddychnut pekne, len vycistenu a hydratovanu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa tiež snažím líčiť čo najjemnejšie, ale niektoré veci pre mňa sú proste must have, napr. báza pod makeup... preto si väčšinou cez víkendy dávam oddych od líčeia :)

      Odstrániť
  3. Vždycky jsem si myslela že moc kosmetických přípravků nepoužívám ale když se nad tím ted zamýšlím tak jich používám strašně moc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A bez väčšiny by si si to možno už ani nevedela predstaviť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017