Vyhodnotenie giveaway a rubriky 1 alebo 2?

10/26/2012 05:21:00 PM

V prvom rade Vám ďakujem, že navštevujete môj blog. Dnes som dosiahla krásnych 5000 návštev, a ukončila giveaway. Na žrebovanie som využila chrome aplikáciu, ktorú pre Diu vytvoril jej priateľ a fantasticky mi to takto uľahčil (za čo mu veľmi ďakujem). Víťazkou sa stala Petra. Gratulujem!


Tak a teraz vyhodnotenie rubriky 1 alebo 2 :)
Zapojilo sa Vás len 6, ale dúfam, že v ďalšom dieli bude toto číslo omnoho vyššie. No a výsledky:

1. OMBRE NECHTY vyhrali nad francúzskou manikúrou
2. KNIHA vyhrala nad filmom
3. DLHÉ VLASY nad krátkymi
4. SPOZNÁVANIE MESTA nad leňošením na pláži 
5. JUSTIN TIMBERLAKE nad Collinom Farellom

Na koniec ešte pridávam svoj výber: ombre nechty, kniha, dlhé vlasy, spoznávanie mesta a Colin Farrell :)

PS: Aby ste nezabudli, v nedeľu štartujeme s Ninou challange :)
PS2: Objednala som si pár vecí z Avonu a e.l.f., takže opäť bude čo recenzovať.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. justin ♥♥
    tešim na elf + avon
    gratulujem výhercom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len škoda, že sa nám už oženil, že? :/

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Peti, ešte neprišiel? Písala som ti ešte včera, skús si skontrolovať aj spam, lebo mne tam niekedy omylom skončia maily. Ak nebude ani tam, napíš mi na linkinzuzka@gmail.com svoju adresu. Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. mail odoslaný... dúfam, že si ho tam nájdeš... :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017