1 alebo 2? (2)

11/08/2012 11:23:00 PM

Po skoro týždňovej školou a stresom vynútenej pauze som si pre Vás opäť pripravila rubriku 1 alebo 2. Vyberajte :)



ROVNÉ

alebo

VLNITÉ

vlasy?





GOSSIP GIRL

alebo 

PRETTY LITTLE LIARS?








ZMRZLINA

alebo

CHEESECAKE?







H&M

alebo

ZARA?







TENISKY

alebo

PODPATKY?







Môj výber: vlnité, Gossip Girl, zmrzlina, H&m a podpätky :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. vlnité, gossip, cheesecake, h&m (ale len preto, že zaru nemám nikde poblízku :)) a podpätky samozrejme

    OdpovedaťOdstrániť
  2. rovné, gossipky lebo PLL nemá teraz veľa nových častí :D, zmrzka, háemko, tenisky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rovné,pll,zmrzlina (cheesecake som ešte nejedla :D),h&m,podpätky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaaaa toto mi nerob! :D si skoro nic neviem vybrat, ale dam sem prve co mi napadne :D
    1. vlnite
    2. och ... PLL ma lepsi dej
    3. zmrzlina
    4. zara
    5. podpatky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cau kocka :) zhodujeme sa- vyber mame rovnaky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. u mna asi rovne, pll, zmrzka, dalsie sa neviem rozhodnut a podpatky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. rovné, zmrzka, ani jeden seriál, zara a tenisky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. rovne, gossip girl, zmrzlina, h&m, tenisky :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017